pátek 16. února 2024

Jakpak je dnes u nás doma?

O tom se hned přesvědčíme. Průběžně fotím, čím si doma dělám radost, není to nic velkého, ani zásadního. Na to v únoru není dostatek času protože... daně, ó daně. Ale pár radostí a relaxačních činností se najde.  



Trochu zdobení nejen k Valentýnu.





Pro některé kytky mám zvláštní slabost. Patří k nim chundelatá a voňavá Mimóza. Vnesla trochu provensálského slunce do moravské zimy. Prý přináší štěstí a dobré vztahy. No, odolaly byste?





Cestou ze služební cesty jsme s kolegyní podnikly spanilou jízdu do nedalekého nákupního centra a vyplenily Action a Tedi. Ulovily jsme obaly na květináče, lahvičky, špunt s LED hvězdičkami, vázičky,...  






V jídelně se objevila nová váza, vánoční dárek. Bezvadně ladí s hruškami 😎.





V předjaří si kupuji pravidelně pár bylinek. Doplňujeme vitamíny a vyhlížíme jaro.




Čas jsem našla i na únorový věnec. Vzala jsem na milost umělé dekorace. Z loňských a předloňských věnců jsem použila komponenty na ten letošní. Nebylo třeba nic kupovat, i ze zbytků se dá vytvořit nová, radost přinášející dekorace.

 








A jen tak mimochodem: Pokojová prvosenka číškovitá mně vždy připomene prababičku. Každý únor k nám přijela se třemi prvosenkovými květináči a obdarovala všechny oslavenkyně. A taky stále cítím vůni frézií, ty jsme zase dostávaly od tety. Zdravím obě do Království nebeského 😇.




21 komentářů:

  1. Jitko, kdyby závist nebyla tak ošklivá vlastnost, tak bych ti snad záviděla - ten smysl pro detail a atmosféru, to jak to umíš krásně sladit... Ale protože závidět je ošklivé, tak se jen kochám ...
    Mimóza vypadá moc pěkně, lahvičky tak trochu retro (svítící špunt jsem tedy chvíli hledala) a zajímavá je ta zelená "placatá" vázička.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Vázičky jsem přihodila do košíku k nějaké dražší věci, abych měla poštovné zdarma. Nakonec je užiju víc :o)
      Měj pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, mám ráda barvy a jednoduché tvary. Zdravím a přeji pěkné únorové dny. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško, na to, že si teď pracovně doslova zavalená, dýchá z tvých fotek poklid, lad a pohoda. Věnec je moc krásný, stejně jako běhoun pod ním. Líbí se mi tvé nákupy, ta prvosenka je kouzelná, u nás jsem ji neviděla, tu bych jistě nepřehlédla...
    Přeji příjemný a odpočinkový víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, běhoun mám přes dvacet let, je to vůbec první, jaký jsem si do manželství koupila :o) a furt dobrý. Prvosenku si kupuji v květinářství místního zahradnictví, mají takovou klasickou nabídku.
      Měj klidný večer a pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  4. Na otázku musím odpovědět jedním slovem - krásně je u vás doma. Vše ladí a mne baví prohlížet si Tvoje fotky.
    Prima víkend, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji a přeji ti pohodové dny nového týdne. Jitka

      Vymazat
  5. Moc krásný a útulný to doma máte! Mimózu mám moc ráda, nádherně voní a je tak optimisticky žlutá, ale už pár let jsem ji u nás v květinářstvích neviděla. I vůni frézií mám ráda, ale připadá mi, že ty dnešní už nějak nevoní...
    Přeju hodně sil do boje s daněmi. Jsem už pár let v penzi, ale jen si o daních u vás přečtu, hned mi vzpomínka na ten stres naskočí :-).
    Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, moc děkuji za milá slova. Je to zajímavé, ale moc lidí mimózu nezná. A je to taková krasavice.
      Daně jsou rok od roku horší. Spousty výjimek a komplikací. Prostě furt ve střehu :o)
      Děkuji za návštěvu a přeji pěkné únorové dny. Jitka

      Vymazat
  6. Dobrý den, vždycky když se chci potěšit, jdu na návštěvu k Vám. Nádhera střídá krásu. A mám tento styl moc ráda. A s mimosou a fréziemi naprosto souhlasím. Když jsem viděla mimosu v květinářství asi před 4-5 lety, byla celá nanicovatá.
    Hezký víkend přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mimóza, když není čerstvá, tak je taková míň chundelatá a bohatá. Tak možná to byl tento případ.
      Děkuji za milá slova a návštěvu. Zdraví Jitka

      Vymazat
  7. Krásně je u vás doma. Nepřestávám obdivovat cit pro detail a něžnou krásu. Mimózu jsem viděla jednou, ale doma jsem ji ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji, potěšila jsi mě. Já to mám ráda doma pěkné a baví mě to.
      Měj se moc hezky. Posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  8. My taky nabíjíme všechno, kdo měl malý děti musel, jinak by se za baterky nedoplatil. U knoflíkových svítím málo, tak jsem ani žádný ještě neměnila.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, už jsem tady mnohokrát komentovala, že krásně dekoruješ a ani dnes to není jiné. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško,máš nádherné dekorace,které jsou v těchto stále ještě ponurých dnech doma potřeba.
    Já byla v pátek v Actionu,mají tam toho hodně.Občas si něco na výzdobu nakoupím.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, ano, je třeba nějaké optimistické barvy. Dnes je super škaredě :o)
      Měj se moc hezky. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.