čtvrtek 30. listopadu 2023

Listopadové dny

Tradičně poslední den v měsíci píšu tento příspěvek a tradičně se divím, jak ten čas zase utekl a co jsem celou tu dobu vlastně dělala?


Listopadová duha.



Konec starého roku a začátek nového je v práci ve znamení nekonečné práce, kopců formulářů, četných excelových tabulek a rozmanitých změn, které je nutné zavést do pracovního procesu. To se pak doma jeden snaží hlavu vypnout u podzimního čančání, u posledních zahradních úkolů, či u mísy s těstem. Doporučuji, zabírá to.   








Covid nám opět změnil plány a místo na Martinské hody a do Sonnentoru jsme zůstali doma. Alespoň byl tentokrát čas na Martinské rohlíčky.



S manželem jsme si to vynahradili výletem do Krakova, s návštěvou adventních trhů a nějakou tou radostí pod stromeček.

 




Stejně jako vloni, i letos jsem se zúčastnila pracovní konference. Dvoudenní příval informací jsme s kolegyněmi kompenzovaly adventní procházkou. Mám spoustu pěkných fotek, na které se můžete těšit příští týden 😉. 




A jen tak mimochodem: Na vánoční stromek jsem pořídila nové svíčky a jsem z nich tak nadšená, že je musím doporučit. Jsou na černém drátku (místo plastové šňůry) a už to je dělá zajímavými. Světla mají dva odstíny - teplý zlatavý a studený bílý. Vypadá to moc pěkně a nemusí být jen na stromku. Použít se dají kamkoliv. Koupila jsem je v květinářství, ale dají se sehnat i na netu.






12 komentářů:

  1. Jitko, moc pěkné listopadové fotky (a čančáš moc hezky ;-)).
    Pokud jde o změny v legislativě, tak je to trochu masakr - konsolidační balíček toho přinesl fakt dost.
    Na martinské rohlíčky jsem se chystala, ale máma mne překvapila skoro celým pekáčem buchet se švestkami, takže jsem je vzdala, protože to bychom nebyli schopní sníst (zvlášť když byl manžel skoro celý víkend pryč).
    Tak pokud možno klidný prosinec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, také jsi se v listopadu nenudila, tak snad v prosinci bude klidněji.
      Měj klidný adventní večer. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, mluvíš mi z duše! Poslední dobou si nejvíc odpočinu při rychlé procházce se psem nebo na zahradě s hráběmi... Utěšuji se, že se doba nezrychluje jen mně...
    Moc se mi líbí ta nová světýlka...
    Užij si prosinec pokud možno v klidu a hlavně ve zdraví.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, asi to už bude věkem :o) Dřív jsem toho stihla nějak víc, zdá se mi... No co už? Něco se stihne, něco ne. Víkend bych potřebovala čtyřdenní a den by měl mít tak kolem 60 hodin :o)
      Vše si teď dělám postupně, až mám čas a náladu, nejsem superžena - to už jsem dávno pochopila :o)
      Přeji ti pomalejší dny a krásný advent. Jitka

      Vymazat
  3. Pěkné shrnutí. Taky mi ten listopad utekl ani nevím jak.
    Světýlka se mi líbí a myslím, že by se mi i hodila:-).
    Pohodový víkend s první adventní nedělí !
    Hanka


    OdpovědětVymazat
  4. listopad je fuč a přeji krásný prosinec...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlanko, tobě taky přeji nádherný advent. Užijte si jej s děťátky. Jitka

      Vymazat
  5. Jituško, krásné shrnutí listopadu. Měj pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za listopadovou fotoreportáž. I mně covid plány jaksi pozměnil.
    Přeji hezký adventní začátek.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to už asi tak bude. My plánujeme a covid mění. Hlavně, aby byl průběh hladký a bez následků. Krásné adventní dny. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.