pátek 17. listopadu 2023

Co se jinam nevešlo

Na úplný závěr cestopisů po Beneluxu přidávám ještě foto - mix, který se už k i tak dlouhým příspěvkům nevešel. Krásný hrníček s cappuccinem mně připomíná pohodu nedělního odpoledne u utrechtského kanálu. 





Trocha streetartu z Rotterdamu, Amsterdamu a Gentu.






Zaujalo mě...


Pidiautíčko

Kavárny ze starých doků

Kačky

Micky

Nádherné holandské dveře...










V Nizozemsku vtipně oznamují nový přírůstek do rodiny.


Je to boy!

Tady taky.


A jen tak mimochodemPrý se kultura národa pozná podle toalet. Hledej pět rozdílů...


Nizozemsko

Nizozemsko

Belgie




14 komentářů:

  1. Jitko, hezké fotky - vedou micky a detaily dveří. Mně v Holandsku zaujalo ještě množství oken bez záclon, v některých uličkách mi to bylo až nepříjemné - přišla jsem si, že lezu lidem do soukromí. Ale to se pochopitelně fotit moc nedá ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, miciny byla naše cílová skupina. Občas musím prošacovat dceru, jestli nějakou nestrčila do batohu :o)
      Okna bez záclon jsou pro Nizozemsko charakteristická a my na to nejsme zvyklí. Taky bych se tam necítila dobře.
      Měj pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Moc zajímavé detaily, Jituško! Taky si takových momentů všímám a baví mě. A ty toalety - dobře si pamatuji, jak jsem si jedny fotila při první návštěvě Londýna... Naštěstí u nás už to taky umíme. Někde!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, spousta malých detailů udělá jeden velký krásný celek. Kdybych měla všechno fotit, co mne zaujalo... I tak se už za mě rodina styděla a tvrdila, že k nim nepatřím :o)
      Přeji ti pohodový večer. Jitka

      Vymazat
  3. Hezké postřehy. Těžko říci, která fotka se mi líbí víc.
    Měj pěknou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já taky nemám favorita. Pěkné byly ty domky s miminem. To jsem ještě nikde neviděla.
      Měj krásný večer. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, moc pěkné detaily a postřehy. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak dveře mají opravdu luxusní! Taky při cestách hojně navštěvuji toalety, a někdy mi to nedá ten luxus byť v úplně obyčejné restauraci vyfotit. Sice se u nás situace hodně, hodně zlepšila, ale občas tedy silně ještě zůstáváme pozadu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dveře v Nizozemsku byly nádherné, v Belgii už normální. Je to to první, co návštěva vidí a tady si dají záležet.
      Toalety jsem sem dala spíš z toho estetického důvodu - Holandsko - klasické podobizny, Belgie - komiks. Ale i návštěva je někdy zážitek. Jedny měly na stropě zrcadlo a dost jsme se s dcerou vyděsily :o)

      Vymazat
  6. Krásný dokument z putování zeměmi Beneluxu. Mě stačilo vidět před lety toalety v kempech ve Francii. To mě opravdu dostalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky jsme se s dcerou divily, když se toaleta po použití celá omyla. Tady by to mohli taky zavést. Někdy je to o strach, odskočit si :o)
      Děkuji za návštěvu a zdravím. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.