pondělí 13. listopadu 2023

Podzimní zklidnění

Delší večery, sychravé dny, míň cestování i konec zahradní sezóny. To všechno přispívá ke zklidnění a zpomalení života. Víc se zdržujeme v teple domova, zapalujeme svíčky a vůbec si ten nečas nějak zpříjemňujeme. Jaký byl podzim u nás doma? 


  


Já mám v poslední době permanentní pocit, že nic nestíhám a každé podzimní dekorování mně trvalo dlouho. Postupně jsem něco málo nazdobila. Nepřeháněla jsem to jak s množstvím, tak s barvami. Sotva je podzimní atmosféra dokončená, už přemýšlím, jaký bude u nás letos advent 😊.  


V kuchyni jablíčka.

V jídelně dýně.




A jako vloni, zase zlaté.




Do obýváku jsem přenesla netřesky z terasy. Moc se mně to tady líbí barevně.



Má nejstarší pilea. Na okně se jí nedařilo, tak snad se na polici zabydlí. 


Proměnlivá krása hortenzii mně moc baví. 

Po 14 dnech jsme se zase sešli všichni u večeře. Bylo to moc fajn. Novinky u dětí, plány na cesty, proč si k tomu pěkně neprostřít?


Podzimní svícen v obýváku. Jen tak, pro radost.





Na schodišti je teď netřesková školka.






A jen tak mimochodem: Zahrada už je zazimovaná, ale na terase jsem si ještě pár radostí nechala. 







17 komentářů:

  1. Jitko, moc pěkné to máš - podzimní atmosféra jak vyšitá :). Zaujaly mne svícínky s listy - ty vypadají moc pěkně a ještě jsem je nikde neviděla. U nás nadekorováno pomocí jedné vázičky, svíčky a keramické dýně. Nemám moc vodorovných ploch, kam bych dekorace mohla pokládat (ono znám naši domácnost - my jsme odkladači, co každou volnou plochu zaplní - a dekorace to tedy po hříchu nejsou)
    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, svícny s listy jsou z květinářství, ale mám je už dlouho a nevím, jestli se ještě dají někde sehnat.
      U nás prší, tak snad v Praze máte líp. Pěkný den ti přeji. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, moc krásně dekoruješ. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, u tebe je příjemně vždycky, podzim není výjimkou. Elegantní, příjemná barevnost, vkusné kousky příjemně sladěné. To jídlo s dětmi začíná být vzácné a vždycky se na takovou chvíli moc těším.
    U nás se nějak nekoná to zklidnění, naštěstí práci vyvažují příjemné chvíle...
    A musím se smát, protože i my máme na schodišťovém okně školku :o)
    Přeji příjemné podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak vidím jedeme stále na stejné vlně :o)
      Taky si moc užívám společné chvíle a jsem ráda, že držíme pospolu. Není to vždy a všude samozřejmé. Na zklidnění v práci taky čekám marně :o) o to víc se pak těším domů.
      Měj se hezky a budeme doufat v klidnější časy. Zdraví Jitka

      Vymazat
  4. Prostě je u vás krásně podzimně. Tvoje aranžmá mne vždycky uchvátí.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zákoutí i podzimní dekorace.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, děkuji ti za milá slova. Mně netřesky ptáci nehrabou, ale jak mám čerstvě zasazené letničky, už jsou v nich kosáci. Nebo když je sucho, to je hlína taky venku.
    Tak ať se ti daří. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, moc ráda jsem si je prohlédla. Přeji krásné podzimní a klidné dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji za návštěvu i komentář a přeji pěkný podzim. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.