úterý 18. dubna 2023

Forma Orion

Dnes tady mám opět jednu neplacenou reklamu. Stejně jako minule džbán od Sfinxu, tak dnes formu na dort či koláč od Orionu doporučuji velmi ráda. Dobré zkušenosti s výrobky sama vyhledávám a připojuji se s těmi, se kterými jsem spokojena.  



Pečící formu Marissa od Orionu jsem dostala už k prosincovému svátku, ale až teď se dostalo na její vyzkoušení. Ze stejného materiálu mám formu na malé bábovičky, se kterou jsem moc spokojená. Formu díky nepřilnavému povrchu stačí lehce vymazat olejem a upečená dobrota sama vyklouzne z formy. Tělo formy je z hliníku, který je dobrý vodič tepla a korpus je pak skvěle propečený, aniž by se připaloval povrch dortu.   





Já jsem upekla jednodušší variantu citronového dortu - recept najdete tady. Nepromazávala jsem a ani jsem nezdobila krémem. Dort už sám o sobě byl díky formě moc pěkný a stačilo jej pocukrovat, ale já jsem ještě přidala plátky jahod.
 







A jen tak mimochodem: Magdalenka pekla své i naše nejoblíbenější cookies. Jsou tak dobré, že je škoda si nepřipomenout recept na ně. Najdete jej  tady.



14 komentářů:

  1. Jituško, je nádherná! Tedy přesněji řečeno ten dortík, který z ní vypadl. Ach!
    A těch cookies jsem si všimla už v minulém příspěvku, Adam je miluje (plech sušenek a litr mléka - to prý nikdy nezklame:o))
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vypadl... ano to je přesný popis vyklopení dortu :o)
      Plech cookies u nás taky padne hned. Dáš si sušenku a hned je svět zase v pořádku :o) (aspoň na chvíli).
      Přeji ti pohodovou středu. Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, forma je opravdu moc hezká, takovýto tvar s vyvýšeným okrajem jsem ještě neviděla. Tak ať se v ní pořád dobře peče.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tyto formy vypadají pěkně i samy o sobě, jen není za co je pověsit. Už bych ji pověsila někde v kuchyni.
      Děkuji a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  3. Forma je nádherná. Efektní i pro oko a věřím, že i dort báječné chutnal. Mám ráda spojení dortu a čerstvých jahod)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Dort je intenzivně citronový a sladkost jahod chuť příjemně vyvažuje.
      Měj klidné odpoledne. Jitka

      Vymazat
  4. Ta forma je tedy bezvadná. A dortík, který z ní vypadne, nemá chybu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko krásná forma a jako vždy krásně vše nazdobeno. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, moc děkuji a budu se těšit zase někdy příště. Pěkné odpoledne. Jitka

      Vymazat
  6. Jituš, ta forma je krásná. 👍👍 Dort je úžasný. Orion docela slušně rozšiřuje síť svých prodejen, dokonce už je i v naší čtvrti. Ráda tam chodím a mám odtud už docela slušnou zásobu různých (nepostradatelných) prostředků do kuchyně.
    Měj hezké jarní dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, v našem městě už je prodejna Orionu pár let a chodím tam pro různé nepostradatelné věci do domácnosti asi nejčastěji :o) Mají širokánský sortiment a ceny, které se dají přežít.
      Přeji ti klidný večer. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.