pondělí 10. dubna 2023

Velikonoční atmosféra

Je kratší než ta adventní a vánoční. Vlastně jen na pár dnů pustím do domu vajíčka, ptáčky a jiné drobné domácí zvířectvo a už se zase uklízí. Bylo by mně líto si dům jarně nevyzdobit, třeba jen na těch pár dní. Naše letošní velikonoční atmosféra byla hodně o zelené, bílé a přírodních tónech hnědé. Našlo by se ale i pár jarních pastelů. 



Ruka není ve stavu, kdy bych mohla psát dlouhé komentáře a tak to bude dnes spíš o obrázcích. Začneme v obýváku.


Řezané květiny o Velikonocích nechybí. Něco je ze zahrady, něco z květinářství...

...něco je z plastu.









Helenčin velikonoční ubrus a mé kombinace.



Pokračujeme chodbou...




Další jarní věnečky.



Nakoukneme i do kuchyně a jídelny.












Nejvíc to žilo na jídelním stole. Měnila jsem dekorace podle příležitosti.


Sasanky vystřídaly pomněnky.






Na pondělní sváteční snídani jsme pozvali i manželovu maminku a z mazance toho moc nezbylo.
Toto zelené nádobí vytáhnu hlavně právě k této příležitosti. Přijde mně tak jarní, že se sice opakuji, ale těší mě to.







Slunce se k nám taky přišlo podívat. Konečně.




Letos jsem barvila jen cibulovými slupkami a kombinovala s bílými a křepelčími vajíčky.



   A jen tak mimochodem: Ještě něco koledníkům...

 



16 komentářů:

  1. Jitko, co říci - máš to krásné jako vždycky. Já se přiznám, že jsem letos ani nevyužila velikonoční ubrousky se zajíčkem, co jsem si koupila. Velikonočně zůstalo jen u toho tácu, co jsem prezentovala na blogu. Jen jsem po návratu z chalupy uschlé zelené větvičky vyměnila za větvičky z višně (vítr nám ulomil jednu větev, ale větvičky ještě nakvétaly, tak mi bylo líto je tam nechat).
    Měj se krásně a ať je ruka čím dál lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji za podporu. Já mám ráda zlatý déšť do vázy, ale nějak jsem na něj letos zapomněla. Višeň je dobrý nápad, taková velikonoční Barborka :o), ale parádu udělá.
      Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Jitu, kdo by podle fotek řekl, že musíš šetřit ruku... Všechno vyladěné, krásná domácí atmosféra, u vás musí být radost zasednout ke stolu.
    Děkuji za reklamu a přeji příjemný vstup do kratšího týdne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nejhorší je to klikání u PC. Při zdobení nebolí a aspoň se zaměstnám něčím jiným. Pěkně prostřený stůl mám ráda a i ostatní si rádi přisednou. Mají tendenci nosit si jídlo k TV a tím mě zlobí. Tak proto taky ten stůl. V poslední době vidím spoustu nových interiérů, které jídelní stůl vůbec nemají. Jen barovky v kuchyni a sedačku s TV. Tomu říkám rodinný život.
      Taky ti přeji pěkný týden, klidně by mohly být čtyřdenní i ty následující, že?
      Jitka

      Vymazat
  3. Jituško,máš to nádherné,ale to ty vždy.Úžasná jarní atmosféra,škoda to ukládat.
    Moc ráda jsem se podívala.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Nakouknout k Tobě vždycky stojí za to. Je to nádherné podívání.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, i tobě děkuji a přeji příjemný jarní týden. Jitka

      Vymazat
  5. Krásné to máš. Tohle by u nás doma nevydrželo ani pět minut....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já se taky divím, že s tím doma nikomu nelezu na nervy :o)
      Aspoň se tedy tak tváří...

      Vymazat
  6. Jitko, vy to vždycky doma máte krásně načančané. Je to pastva pro oči i pro dušičku. Vždy mne ten pohled těší. Jen tak dál. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, moc děkuji za milá slova. Mně to dělá radost a taky si u této činnosti odpočinu (hlavně hlava). Děkuji za komentář a zdravím. Jitka

      Vymazat
  7. To je panečku nádhera. Naprosto skvostná velikonoční atmosféra a foto jako do časopisu. Přeji krásné jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji velice. Však u vás to bylo taky pěkně velikonoční. Posílám jarní pozdrav. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.