pátek 14. dubna 2023

Sako na jaro

Kdyby přece jen bylo nějaké jaro... 



Zvolna začínám s přípravami jarního šatníku. Zatím lehké šatičky a sukýnky nechám v klidu ve skříni a zkouším kombinace k saku. To jsem si u Manga vyhlídla už na podzim, ale nechtělo se mně za ně utrácet tolik peněz a když jsem je pak viděla v zimních slevách za polovinu, už to bylo přijatelnější. 

Hnědo-černý pepito vzor se dobře kombinuje a já jsem začala rovnou jarně s trendy limetkovým rolákem a skořicovými culottes kalhotami. 



Sako Mango, rolák Tatuum, kalhoty Esprit.


Líbí se mně i v kombinaci se sportovním designem sukně.


Sukně Taifun.




Nemůžu nepoužít mé oblíbené plizované sukně. Na jaře si jich určitě užijeme až až. Barevně jsem to moc nerozjížděla. Jedna varianta je celá tón v tónu, druhá v hnědých a béžových odstínech.


Rolák Tatuum, sukně z místního butiku.


Nařasený top Mango, sukně Tatuum.



K jednoduché eleganci saka se hodí i džíny. Klidně by mohly být světlejší, ale ty já nemám, a tak jsem k saku vzala lehce šisované rifle volnějšího střihu.


Svetřík Tom Tailor, džíny Esprit.








Poslední kombinace je spíš pracovní. Základní kousky, jako je bílá košile a černé kalhoty, sako změkčuje a celek nepůsobí tak přísně. Zvlášť, když se doplní žensky uvázanou pašmínou.


Košile Anne Fontaine, kalhoty London club, pašmína z místního obchodu.




Boty se hodí jakékoliv, od tenisek přes baleríny, mokasíny až po lodičky. Vybírala bych podle příležitosti. Stejně tak kabelku.





Baleríny Caprice



Vlevo shora:Tamaris, Clarks, Tamaris. Vpravo shora: Pikolinos, Gabor, Marsei.


A jen tak mimochodem: Dnes začaly jarní Dny Marianne. Pokud se chystáte obměnit jarní šatník, tak se tato slevová akce hodí. Já se k nějakým zásadním  změnám nechystám a budu spíš kombinovat stávající oblečení s doplňky v trendy barvách, případně obměním nějaké basik kousky. Jen to počasí není zrovna inspirativní.  

 

14 komentářů:

  1. Jitko, dobrý kup - pěkný poměrně univerzální kousek. Připomněla jsi mi, že se budu muset taky vypravit po nákupech (což zrovna nemiluju) - jednak by se mi hodilo taky sako, potřebuju ještě minimálně jedny boty do práce (ráda bych nějaké mokasíny) a nové trekovky. A pak šaty na synovu svatbu, což bude největší problém ....
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, šaty na svatbu jsou vždycky dilema. Já jsem se taky dlouze na jednu svatbu chystala až se nakonec nekonala :o)
      Tak ti přeji hodně štěstí a dobrou volbu. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, sako je moc krásné, nedivím se, že sis ho vyčekala. Sladit oblečení ty opravdu umíš, je to radost se koukat, ale musím říct, že poslední model, to je fakt top! Chodíš po B. jako po Paříži!
    Přeji příjemný víkend, u nás konečně neprší, ale zahrada je jako močál...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji moc. Někdy to dlouhé čekání vyjde, někdy ne. Ale netrápím se tím. Bude něco jiného a třeba i lepšího.
      Močál máme taky. Včera jsme byli chvilku na zahradě a je mokro, ale aspoň už svítí 🌞.
      Mějte pěkný zbytek neděle. Jitka

      Vymazat
  3. Já saka miluju, je to vlastně nejčetnější kousek který nosím, a tohle je krásný! jen já nemusím mít v oblečení nic hnědého... tu barvu nevím proč prostě nesnáším. Dny Marriane jsou sice fajn, ale já to mám do nákupáků docela z ruky, takže se mne moc netýkají.... všechny kombinace jsou luxus, ale ta poslední je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já moc sak nemám, spíš různé kabátky a kardigany, tak to bude pro mne změna. Dny Marianne jsou hodně i na eshopech, taky teď nechodím po obchodech.

      Vymazat
  4. Tak jsem si to zase užila. To sako je moc pěkné! Vytvořila jsi povedené varianty s čím sako doplnit. !
    Pěkný sobotní večer a hezkou zítřejší neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jedno sako a tolik kombinací.Jsou moc pěkné.Saka jsem hodně nosila do práce,dokonce jsem si některé i šila,teď nemám ani jedno.Ale už jsem přemýšlela,že bych si pořídila.
    Jituško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, mám ráda variabilní věci, které se dají různě měnit jen díky pár doplňků. Sako je ideální na spoustu příležitostí a stačí jen přizpůsobit zbytek kombinace. Jinak vypadá s džíny a jinak s elegantními kalhotami. A to mě baví.
      Přeji ti pěkný nedělní večer. Jitka

      Vymazat
  6. Jituš, ty to prostě umíš. Nádherné kombinace.
    Já včera vyjela do Německa a taky jsem dobře nakoupila. Měla jsem radost, že mám obměněný jarní šatník. Hezkou neděli přeji. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, no jó... v Německu se nakupuje úplně jinak. Doufám, Evi, že se pochlubíš úlovky.
      Díky a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  7. Jituš, sako je parádní a nadčasové. 👍👍👍 Moc se mi líbí, jak dokážeš báječně zkombinovat oblečení. Máš prostě šmrnc.
    Měj hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.