neděle 2. dubna 2023

Jarní věnec

Dnešní pošmourné nedělní odpoledne jsem si extra speciálně zpříjemnila. Už před nějakým časem jsem se přihlásila na workshop s tvořením jarního věnce. Moc jsem se těšila, ale jak se termín blížil, ruka bolela čím dál víc. Naštěstí se nakonec umoudřila a věnec jsem umotat zvládla. 




Workshop pořádal Sportovní a rekreační areál U srubu v Újezdě u Boskovic, který je známý pořádáním nádherných svatebních hostin. V krásném interiéru na mě a šest podobně nadšených dam čekala floristka Anička z Atta art studia, plný stůl jarního materiálu, příjemná hudba a pohodová atmosféra. 







Floristka nám krok po kroku ukázala postup a ochotně pomohla či poradila tomu, kdo potřeboval pomoc. Výsledkem byly tři příjemné hodiny a spousta krásných jarních věnců.





A jen tak mimochodem: Z této vesnice vzešel i poslední vítěz Velké pardubické Mr Spex. Stáje tréninkového střediska LOKO TRANS jsou nedaleko a dají se navštívit. 


20 komentářů:

  1. Moc se ti povedl. Je opravdu nádherný.
    Hezký týden přeji. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, moc pěkný věnec. Docela mne workshop zaujal, do Boskovic ovšem na něj nepojedu :). Ale třeba narazím na něco zajímavého v okolí. Kdysi jsem byla na workshopu teabags foldingu (a ještě pořád nějakou tu hvězdičku z čajových přebalů seskládat umít ;-)).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, podobné workshopy se pořádají po celé republice, v Praze určitě taky něco bude. Můžu doporučit, je to fajn relax.
      Pěkný den. Jitka

      Vymazat
  3. Věnec je nádherný,bude dělat velkou parádu.
    Jituš,měj hezké dubnové dny

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, to si měla moc krásné odpoledne. Výsledek je úžasný! Párkrát jsem taky zažila něco podobného a je to úžasný relax!
    Mám radost, že ti to ruka dovolila!
    Přeji pohodové modré pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to máš pravdu. Kromě věnce jsem si užila příjemný relax, něco se naučila a mám i nové známé. Doporučuji.
      Přeji ti krásný velikonoční týden. Jitka

      Vymazat
  5. No nádhera! Já letos mám trochu netradiční velikonoční závěs na dveřích, nějak se mi do toho v té zimě nechce. Na oknech už sice mám jarní truhlíky, ale momentálně teď už za okny lítá sníh....:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, je to venku divočina. Já taky mám něco venku, něco schované. Teď už by snad mrznout nemělo a tak to půjde už všechno ven. Doufám.
      Pěkný jarní týden. Jitka

      Vymazat
  6. Krásné odpoledne jsi měla a krásný věnec Ti to teď doma zdobí.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je krásný, bude dělat radost! Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji. I ten tvůj je nádherný. Pěkný den. Jitka

      Vymazat
  8. Jituš, ten věnec je nádherný a moc se ti povedl. 👍👍👍
    Tohle je disciplína, kterou neovládám. Ač se pravidelně při nákupu květin dívám floristkám na ruce a "opisuju", ve výsledku i z těch nejhezčích kytek vytvořím košťátko.
    Měj hezké jarní dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Já bych to nevdávala :o) Zjistila jsem, že vlastnoručně vyrobený věnec nebo uvázaná kytka mně dělá větší radost než koupené.
      Také ti přeji krásný velikonoční týden. Jitka

      Vymazat
  9. Jituško, ten je teda opravdu nádherný! Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.