sobota 16. září 2023

Hrnčířský jarmark v Kunštátě

Další tradiční zářijová akce, kterou nevynechám. Letos se vyvedla náramně. Krásné počasí, krásná keramika, krásné dopoledne. Zvu vás na procházku kunštátským náměstím.














































A zazvonil zvonec a jarmarku je konec.



A jen tak mimochodem: Domů se mnou odjely...


Houbičky,...



rybičky,...

domek pro sýry,...

a misky.



15 komentářů:

  1. Tvůrci mají můj obdiv. Tolik krásných nápadů. Dobře jsi nakoupila)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, můj taky. Ráda bych se to někdy naučila. Na stará kolena :o)
      Pěkné pondělí. Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, hezká procházka kolem stánků a podívání na spoustu výrobků. Vybrala bych si ...
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, my jsme to prošli hned 2x. K objevení pokladů to jednou nestačí.
      Krásný den. Jitka

      Vymazat
  3. To musel být den jako korálek... Zažili jsme jednou, na chvilku a stále vzpomínáme. A tvé nákupy - houbičky jsou parádní, skvělý doplněk podzimních výsadeb a ten poklop, o tom se mi bude zdát...
    Jituško, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je tam tak klidná atmosféra a tolik krásy kolem, že je to vždy zážitek. Houby jsem tam vloni nechala a pak mně to bylo líto. Letos už jsem šla najisto :-)
      A poklop na sýry sháním dlouho. Nikdy se mně nic nelíbilo. Tento je pěkný a jsem ráda, že jsem si na něj počkala :o)
      Přeji ti klidné pondělí a bezproblémový rozjezd. Jitka

      Vymazat
  4. Nádhera střídá nádheru. Dobře jsi nakoupila. Taky bych nakupovala :-)
    Je tolik šikovných lidí.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, máš pravdu. Keramici jsou tak šikovní a ty nápady... jeden žasne.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  5. Jedna krása za druhou. Chtěla bych to někdy vidět naživo. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, ano. Fotky jsou fajn, ale není nad to si to osahat. To je zase úplně jiný zážitek.
      Přeji pěkné dny. Jitka

      Vymazat
  6. To je nádherných věci,také bych neodjela s prázdnou.
    Vybrala jsi krásné kousky.
    Jituško,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já už toho doma mám dost, tak jen dokupuji, ale i tak s něčím přijedu. Hlavně na zahradu. Nabídka je tady pěkná a v obchodem se nic moc nesežene.
      Měj krásný týden. Jitka

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Katko, děkuji. Tak na nich můžu oči nechat :o)
      Zdraví Jitka

      Vymazat
  8. píšu si na příští rok..Sv.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.