neděle 24. září 2023

A co frčí v Beneluxu?

To se dozvíme v dnešním speciálu zaměřeném na módu a bydlení. Nemusíme být nákupní maniačky, aby nás nezajímala nabídka místních obchodů. Téměř každá žena se ráda podívá, co se teď nosí a jaké jsou trendy v bydlení. Já jsem moc času na nákupy neměla, ale to, co mne zaujalo, jsem fotila. Náš virtuální shopping může začít. 



Předem se omlouvám za kvalitu. Něco je focené přes výlohu, protože buď měli zavřeno, nebo mě na důkladnou prohlídku nepustil čas.

V Lucemburku byly dámy prudce elegantní, tón v tónu. Nádherné materiály, krásné kombinace, luxusní ceny.


Takový kabát fakt potřebuju...





V Belgii už byly vidět podzimní barvy: hořčicová, khaki zelená, fialová, béžová, hnědá, často i cyklámenová. 










Mixovat módu s bydlením je tady časté. U nás jsem takový koncept neviděla.







V Holandsku jsou často vidět vzory a vestičky s folklórní výšivkou.  










A hele, i v Holandsku mají ten kabát co potřebuji. A taky za 700 Eur 😊.


Velký výběr je i doplňků, kabelek, bot nebo bižuterie. Jen ty ceny jsou z nějaké jiné planety.





Kabelka za 6 900... Eur... asi z jednorožce 😉.



Tradiční holandské dřeváky v novém designu.



A jen tak mimochodem: V každém větším městě je několik nádherných prodejen s kuchyňským zbožím a bytovými doplňky. Ceny jsou různé a dá se tam vybrat i pěkný suvenýr nebo dárek za cenu, která nešokuje.











Prodejny mají i koutek s regionálními pochoutkami.




15 komentářů:

  1. Dobrý večer, děkuji za krásné podívání. Hoooodně bych toho potřebovala!
    Hezký příští týden přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, že? Já taky :o) Je tam docela jiná nabídka, než tady.
      Děkuji za návštěvu a přeji pěkný zbytek září. Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, po obchodech jsem se s tebou prošla ráda, když jsme byli v Holandsku loni, tak jsme obchody nestíhali (když nepočítám nákupy čajů do sbírky :D). A do výloh jsem mlsně koukala hlavně u obchodů se sýry.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, lákadel je tam plno, jak z říše potravin, domácnosti i módy. Jen by to chtělo mít k dispozici Jackpot ze Sportky :o)
      Pěkné úterý ti přeji. Jitka

      Vymazat
  3. No, Jituško! Ty úvodní fotky, oblečení tón v tónu, to je prostě nádhera! Kabátek krásný, ta cenovka méně :o)
    Moc ráda jsem se podívala, děkuji a přeji pohodový týden. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem to věděla, že se ti bude nejvíc líbit v Lucemburku. Já jsem tam taky stála, slintala a museli mě odlákat na nějaké pamlsky :o)
      Škoda, že u nás je nabídka tak bídná.
      Měj se pěkně a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  4. Je moc dobře,že jsi nás vzala do obchodů.Tam by se mi líbilo.Nádherné všechno.
    Takové obchody miluju a když jsme v nějakém městě u nás,tak manžel už ví,že koukám,kde mají oblečení.Projdu si to a jsem spokojená.
    Jituško,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, mám to stejně. Rodina to musí nějak vydržet :o)
      Většinou si toho moc nekoupím, ale aspoň potěším oko.
      Pěkné úterý. Jitka

      Vymazat
  5. Takový obchody mě taky baví. Zaujaly mne ty široký džíny. Ovšem ty kabáty taky hodně dobrý. Já strááášně moc potřebuju trenčkot... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, široké džíny jsou hodně trendy a je to po skinny a bokovkách moc příjemná změna. Trenčkot sháním taky už od loňnska, ale zatím jsem nenarazila na pana Božského. Tady je to prostě bojovka, ať sháníš cokoliv. Jitka

      Vymazat
  6. No něco by se určitě šiklo))) krásné modely, ceny už tak lákavé nejsou.
    Ale jinak mám taky ráda zahraniční módu a ve spojení s home je to vždycky bonus navíc.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to zajímavé, jak se ty trendy mění v různých zemích. V Itálii je móda taky moc pěkná a úplně jiná. Jen u nás to stojí na řetězcích a Vietnamcích. Občas se tedy něco objeví, ale jsou to kapky v moři.
      Přeji ti klidné úterý. Jitka

      Vymazat
  7. Tak to je tedy pokoukáníčko ! Vše OK - oděvy, figuríny, aranžmá. Užila jsem si Tvoje fotky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.