čtvrtek 16. února 2023

Bílý únor

... únor bílý. Bílá k únoru patří, tak jako žlutá k březnu nebo červená k adventu. Podlehla jsem tomuto bílému opojení a vytáhla jsem snad všechny bílé misky, vázy a květináče, co jsem doma našla a v této únorové náladě vyzdobila kdejaký kout v domě. 




V jídelně jsem bílou kombinovala s černou. Je to trochu studené, ale je únor, tak proč ne?







V obýváku se už objevují i jiné barvy do kombinace s bílou a samozřejmě ještě stále využívám světelné LED drátky. 
 











Chodba... Bramboříky jsem dostala od kolegyně a její sestry. Na chodbě vydržely kvést dlouho. 





Ještě z obýváku. Růžičky stále zdobí stolek a dělají mně radost. Už se těším na první květy do vázy, které přinesu ze zahrady.






A jen tak mimochodem: Samozřejmě, že i oba věnečky jsou bílé nebo hodně světlé.
 





14 komentářů:

  1. Jituško, u tebe je jedno, do jaké barvy zrovna ladíš - s citem a rozmyslem uspořádané, elegantní a vkusné to je vždycky. Moc se mi ty masivní sklenice na nožce a tvé bílé vázy... ach! Já a bílá :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, skleničky jsou za pár kaček z Ikei. Mám tento typ moc ráda, jak na pití, tak na poháry. Já mám taky moc ráda bílou, je to tak univerzální barva, že ji užiji se vším a v bílé váze vypadá každá kytka nádherně.
      Pěkný sobotní večer a parádní neděli. Jitka

      Vymazat
  2. Jituli, máš to krásně všechno sladěné... a ta nádherná váza! ☺ Krásné věnečky, moc se mi to líbí! ☺ Krásné únorové dny přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, děkuji, moc jsi mne potěšila.
      Také ti přeji pěkné stále zimní dny. Jitka

      Vymazat
  3. Je to radost prohlížet si tyto fotky. Vše krásně sladěné, příjemné na pohled. Prostě to umíš !
    Hezké dny, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško,je to nádhera.Černá v jídelně působí velmi elegantně,vlastně všechno.Máš to krásně sladěné.
    Také pořád dosvěcuji světýlka a malé řetězy od Vánoc.Ale už baterky slábnou.
    Máš moc útulný domov.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, v zimě, v létě se snažím aby to spolu nějak hrálo. Tvarem, barvou, stylem. To mě baví, jsem zřejmě hračička :o)
      Pěknou neděli ti přeji. Jitka

      Vymazat
  5. Jituš, máš to krásně vydekorované a sladěné. 👍👍 Moc hezky se na to kouká.
    Já tenhle dar bohužel nemám. Naše dcera ta také umí krásně věci sladit. Je vystudovaná výtvarnice a já se po ní občas snažím opičit. Ale ten výsledek 😢
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Dcera výtvarnice musí být už v jiném levelu než já. Já to dělám pro radost, jak se mně to líbí a někdy to trvá, než jsem spokojená :o)
      Měj se moc hezky. Jitka

      Vymazat
  6. Jitko, kombinace černá a bílá je možná trochu studená, ale určitě hodně elegantní. Moc se mi to líbí. A nejvíc ty bílé vroubkované vázičky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, dvě vázičky jsem dostala od manžela - jsou od Kähler. Doplnila jsem je malou z KIKu (mám dojem). Bílo černá kombinace mne v poslední době hodně baví.
      Měj pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  7. Jituško, máš to moc krásné. Ostatně jako u tebe vždy, je vidět, že tě to hodně baví. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Je to tak. Baví mně to a často si dekorace měním.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.