pátek 10. února 2023

Hromnicový

V lednu jsem si do jídelny nazdobila zimní věneček. Tato činnost mě bavila a výborně jsem u ní relaxovala. Pohledala jsem ještě nějaké zásoby a únorový věnec byl za chvíli na světě.





Základ tvoří propletený proutěný věnec, do jehož středu jsem natěsno vložila aranžovací hmotu. Do té jsem zapíchala umělé rostliny co dům dal. Abych přidala i něco "živého" doplnila jsem  oblíbeným eukalyptem a za půl hodiny bylo hotovo. Nic náročného, nic světoborného, ale udělalo mně to větší radost, než kdybych si hotový věnec koupila v květinářství. 









Věnec je v bílo-zelené kombinaci, bílou mám prostě spojenou s únorem víc než s lednem. Nakonec jsem ještě jídelní kout doladila tak, aby se mně na to příjemně dívalo a byla jsem spokojená. 








A jen tak mimochodem: Tento věnec byl opravdu rychle hotový a tak jsem ještě zkusila jednoduchý věneček na dveře. Dřevěné korálky na drátě jsem doplnila květy miscanthusu ze zahrady, sušinou z nějaké kytky a lýkem. Výsledek je minimalistický a tón v tónu.  







16 komentářů:

  1. Já tedy mám na dveřích ještě vánoční a je fakt, že sahám do zásob už věnců hotových, takže možná už by to taky chtělo udělat něco nového .... když to vezmu, tak zelenobílou kombinaci ale ještě spíš jen zelenou jsem měla před okny venku pořád a vlastně i mám dál. Plochu sytě zelené trávy ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já mám na vstupních dveřích taky věneček zimní šiškový od Vánoc, ale je takový neutrální, že tam určitě ještě vydrží a pak už přijde řada na nějaký jarní. U nás moc zeleně teď není, ještě se najdou zbytky sněhu a trávník je takový unavený :o)

      Vymazat
  2. Obojí se mi moc líbí. Zimní věneček a i ten druhý jsou nevtíravě krásně dekorativní.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi úžasná aranžérka.Věnečky se mi moc líbí
    Jituško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Jitušm jedním slovem - nádhera. 👍👍👍 Máš úžasné cítění pro barvy a opravdu umíš.

    Dokážu ledaco, ale s kytičkami mi to nejde. Ze sebekrásnějších kytek pokaždé vytvořím košťátko.
    Věnce, které jsem udělala, byly k pláči.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já bych se chtěla naučit vázat ty krásné kytice, co umí v některých květinářstvích. To by se mně moc líbilo. Věnečky jsou nejjednodušší a současně nejnáročnější, co svedu :-)
      Pěkný nedělní večer přeji. Jitka

      Vymazat
  5. Jitko, však taky máš věnečky hezčí než z květinářsví, tak to by bylo, aby ti neudělaly radost :).
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já mám jednu známou květinářku, chodím k ní pro kytice. Ona mně vždycky nabízí, že mně věneček vyrobí. Má je pěkné, ale já bych z něj neměla tu radost, jako když si jej udělám sama.
      Měj pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  6. Jituško, oba jsou nádherné! Bílozelený - jemnost a elegance, vůbec nevypadá, že je z umělých kytek. Krása. Když si mám nechat uvázat kytku, většinou chci, aby byla jen v takové barevnosti.
    A na dveřích - přicházet k vám domů musí být radost, přírodní barvy nebarvy mám moc ráda.
    Tleskám a přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já mám taky ráda bílo zelené kombinace. Říkám jim nezralé :o)
      Ten přírodní tak nějak kopíruje i mé pastelové oblečení posledních dnů. Jedu prostě na béžové vlně :o).
      Děkuji za návštěvu i komentář a přeji ti pěkný večer a celý nový týden. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.