pondělí 23. ledna 2023

Roluju

Letošní zima není nijak krutá a má spíš středomořské teploty. Nicméně já jsem tvor zimomřivý a šetření energiemi, hlavně v práci, mně nedělá dobře. Abych vydržela v 18 stupňové kanceláři sedět po celou pracovní dobu, je třeba se řádně teple obléknout. Dobrou volbou je vrstvení za použití roláků. Osvědčily se mně dvě varianty.


 


V první variantě kombinuji tenčí roláky s kardigany. V druhé variantě pod teplejší a mohutnější rolák vezmu termo tričko - nejčastěji kašmírové. Jak se navléct aspoň trochu elegantně? 😕 To řeším dennodenně. Nějaké příklady jsou na fotkách a budu ráda za vaše zkušenosti nebo vylepšení.

 


Šátek Brigitte Bijou.

Trendy prošívanou tašku jsem ulovila za slušnou cenu na instamo.cz.


Mám ráda outfit tón v tónu a béžová v této variantě vypadá velmi elegantně. Šála je moc mohutná, ale chtěla jsem ukázat, že se dá pokračovat i ve stejném tónu dál. Stačí doplnit béžovým (prošívaným) kabátem a šálou.


Rolák Tatuum, kardigan Marie Lund (Van Graf), sukně je z místního butiku, šála Van Graf.

Starý dobrý černý rolák vypadá sám o sobě dobře. Minimalistickou kombinaci s černými kalhotami nebo sukní se snažím rozveselit červeným kardiganem v barvě letošní sezóny a šátkem. 




Že se investice do nadčasových kousků vyplatí, dokazuje tato sukně z kostýmku Taifun. Má dvacet let a letos je opět v aktuální.


Rolák no name, kardigan Esprit, sukně Taifun. 

Modrý rolák užiju asi ještě víc než černý. Nepůsobí tak smutně a dá se dobře kombinovat. Třeba s kabátkem...



Rolák z místního butiku, kabátek a džíny Tom Tailor.


...ale baví mě i s teplým svetrem. K tomu džíny a běžím do práce. Svetr je letitý, už je to na něm i trochu znát, ale málokdy vidím vzorovaný kardigan, který by se mně líbil.


Svetr Lindex.


Tak toto je asi moje letošní nejoblíbenější varianta. Světle zelený rolák s korálky a k tomu cokoliv modrého. Třeba plisovanou sukni nebo džíny doplněné kabátkem či kardiganem.


Rolák Tatuum, korálky Brigitte Bijou, kabátek Tom Tailor, sukně z místního butiku.


Kardigan Esprit.


Dobře se kombinují i zemité barvy a to mám ráda. Zelená, petrolejová, hnědá, béžová. Všechno se vším ve velkém množství kombinací. Osm kousků a minimálně šest variant.


Rolák a sukně z místního butiku, kardigan Esprit, korálky Brigitte Bijou, kabelka z novakabelka.cz - letos už slaví páté narozeniny a stále jako nová.


Rolák ?, kardigan je Mohito.

Náhrdelník jsem koupila v designové části brněnských adventních trhů. Je vyrobený z ořechů Tagua.



Ráda doporučím tento kardigan z Mohita. Koupila jsem jej spíš náhodou. Přihodila jsem jej k šatům, abych měla poštovné zdarma a mile překvapil. Nevytahuje se, nežmolkatí a byl za dobrou cenu. 


Rolák je opět z některého z místních butiků, šátek Marc O´Polo.



A jen tak mimochodem: Ve slevách Mohita nebo Espritu se teď dají pořídit kardigany kolem pětistovky a tato nevelká investice se určitě vyplatí. Spolu s rolákem, pokud jej snesete, jsou nadčasové a s čímkoliv kombinovatelné.

Příště se podíváme na další zimní varianty, tentokrát bez kardiganu.

 

20 komentářů:

  1. Připadnu si jako na módní přehlídce.Vše krásné zkombinované v příjemných barvách.Krásně roluješ.
    Jituško,děkuji za nahlédnutí do tvého šatníku.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje módní články mě moc baví. Krásné kombinace. Máš pro to cit. Barvy se mi líbí moc.
    Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také ti děkuji za milá slova a přeji příjemný večer. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, hezká přehlídka. Já rolák kombinuju většinou s džínovou bundičkou, protože nemám ráda dvě pletetiny na sobě a v kombinaci rolák + sako už je mi moc teplo. Kardian nosím vlastně jen k blůzkám. Jinak já mám v kanceláři celkem slušně (pokud by topili míň, tak kolegové v kancelářích na severní stranu, kteří pod sebou mají chodbu, zmrznou), tak mne teplé oblékání tolik netíží (přebíhání po chodbách, kde se v rámci úspor v podstatě netopí, řeším kardianem bez rukávů v neutrální tmavošedé, který jde natáhnout skoro na všechno).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, u nás v pondělí ráno je i 15 stupňů a to jsem ráda za dva svetry a ještě teplý přehoz. Naštěstí jsme ve druhém patře, tak to nemáme tak hrozné jako holky pod náma. Také mám v práci pohotovostně pár univerzálních kousků pro případ nouze :-)
      Měj se pěkně. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, díky za hezkou módní přehlídku. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, myslím, že můžeš být klidná - elegantní jsi za všech okolností. Tvůj béžový outfit, to je nádhera a pak ta vzorovaná sukně a skořicový rolák - ach! Obdivuji nejen nákupy značek (třeba to Mohito - vždycky mám pocit, že mají hezké věci, ale hrozné materiály), ale místní butik - to ti tedy můžeme závidět.
    Pokochala jsem se, děkuji a přeji příjemný den.
    Helena

    Jo, a ta tenoučká trika s kašmírem, to je fakt pecka, nosím je moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ty celo béžové kombinace mám taky dost ráda a k plizované sukni se vzorem... Byly ve třech barvách a ještě ve slevě. Tak těžká volba to byla! Nakonec jsem si odnesla dvě - zelenou a modrou :-). Butiky jsou tady myslím čtyři, někdy mají i stejné zboží. Ale je fakt, že se majitelky snaží a je z čeho vybírat. Mohito jsem měla taky za takový ten obchod pro děcka, která potřebují toho mít hodně a je jim jedno všechno to kolem. Pak jsem tam nějakou náhodou objevila šaty, které jsem si chtěla vzít na dovolenou. Šaty jsou moc hezké, jen na Kypr se mnou neodletěly. Nakonec jsem do toho horka tam vzala osvědčené a lehčí kousky. Neříkám, že všechno je tam super, ale dá se vybrat. A když ne, tak vrácení třeba přes Zásilkovnu je zdarma.
      Měj se hezky a v pátek zadělám na ty volební buchty, když se ti osvědčily :-)
      Pa Jitka

      Vymazat
  6. Krásně sladěno, díky za přehlídku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem se zase pokochala. Vše krásně barevně a vkusně sladěné. Tato módní okénka mne u Tebe moc baví.
    Při teplotě 18 st. bych v kanceláři zmrzla :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, a to v pondělí ráno je tam obvykle 15 stupňů. Brrrrr. Chodím později dokud se to nevytopí. Díky a měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  8. Jituš, obdivuju tě, jak báječně dokážeš barevně sladit oblečení.👍👍
    Já mám roláky ráda a nosím je v podstatě od podzimu do jara. Nemusím nosit šálu. Maximálně si jí beru jen jako doplněk. Rolák jí však nahradí.
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já nosím i roláky a šály, mně je furt zima :-)
      Děkuji za návštěvu a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  9. Dobrý den, na nákupy v Polsku lze využít např . https://www.nakupy-polsko.cz/
    Vyzkoušeno, spolehlivé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, tak to děkuji za odkaz. To mě bude zajímat :o)
      Pěkný víkend. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.