sobota 28. ledna 2023

Ať žije flanel!

U nás už jsme všichni ve flanelu... Jak to vypadá u vás?



zdroj: Facebook Zámek Mělník


No páni, ta Zuzana ale umí překvapit. Tleskám!!! Je fajn, že Orbán nemusel do Průhonic 😉.




A jen tak mimochodem: Posílám na Slovensko recept na předvolební buchty, myslím, že se bude letos hodit. Nám přinesly už dvakrát ve volbách štěstí, že Helenko? 





26 komentářů:

  1. Jituško, mně se taaak ulevilo!!! A mám obrovskou radost! Paní Čaputová je dáma, kterou jsem Slovensku fakt záviděla a teď už nebudu muset. Máme krásný první pár, na Hrad se vrátí pořádek, slušnost, rád, kultivovanost a elegance. Není to všechno, ale rozhodně to není málo!
    Moc tě zdravím a přeji radostný večer, Helena

    PS: a ty buchty, ty jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, musím dát za pravdu každému tvému slovu. Bude teď záležet na každém z nás, jestli se život k lepšímu obrátí, ale základ jsme si zvolili spolehlivý.
      Měj krásný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Jsem šťastná jako blecha. Jdu slavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, vidím, že jsme neslavili sami :o)
      Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, taky jsme s napětím sledovali. A oddechli si, když už bylo jasné, že to dopadne dobře. A potěšila mne vysoká volbení účast .
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já myslím, že jsme si ten dobrý konec po těch dvou "úžasných" týdnech zasloužili všichni.
      Zdravím tě a přeji pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  4. U nás jsme sice ve flanelu nebyli (fakt ho nemusím), ale jinak jsme také moc rádi za výsledky... ☺ Tiskovka druhé strany, to zase bylo něco... ☺ Krásnou neděli přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, já mám taky jen jednu flanelovou košili na doma, ale bylo to tak nějak spontánní :o)
      Tiskovka... no, ještě, že ho tentokrát Monike uťala :o)
      Měj klidný večer. Jitka

      Vymazat
  5. U nás taky spokojenost :-) Ale ten odkaz na recept se mi otevírá jako editor 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristi, děkuji za upozornění. Už jsem to opravila.
      Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  6. Ať žije flanel ! Ani jsem nepředpokládala,že by to skončilo jinak.
    Také jsem pekla buchty,ale dnes mi špatně kynulo těsto.Buchty ale vypadaly a chutnaly,jako vždy.
    Jituško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak to já jsem se fakt strachovala. Čím to, že ti špatně kynulo těsto? Starší kvasnice? Já jsem je měla nakynuté pěkně, zakryly celý plech.
      Přeji ti pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  7. Mám obrovskou radost, stejně tak jako celá naše rodina. Od středy, kdy jsme byli na Staromáku, jsem věřila, že to dobře dopadne. Muž byl ve flanelu, stejně tak v pátek u voleb a včera u televizní obrazovky. Výsledky v našem volebním okrsku byly parádní. Pro Petra Pavla nás hlasovalo 75,5%.💓👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem taky věřila, ale bála jsem se hodně :o)
      U nás taky vyhrál PP na rozdíl od prvního kola. Jsem za to moc ráda.
      Zdravím tě. Jitka

      Vymazat
  8. Ať žije flanel! My v něm aktuálně spíme a na dnešek to byl sladký spánek ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to jsi mě pobavila :o)
      Myslím, že je nás dost, co se nám ulevilo.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  9. U nás taky velká radost !!!! Holt zázraky se stále dějí.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, hodně se mi ulevilo. Ano, ať žije flanel.

    OdpovědětVymazat
  11. mrkni jestli nejsem ve spamu? mám dojem že jsem ti tu psala koment a nevidím ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ani já jej nevidím. Poslední tvůj komentář mám z 20.1.2023.

      Vymazat
  12. všichni co se tady radujete z volby,budete ještě koukat.Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, v to pevně doufám! Když nebudeme koukat, naše děti budou plakat! Smutné na tom je to, čemu dává 2,4 milionu lidí přednost. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.