čtvrtek 8. prosince 2022

Advent doma i venku

Letošní adventní zdobení bylo poněkud hektické. Začátkem tohoto výjimečného období jsem neměla čas nebo jsem vůbec nebyla doma a následně jsem domů chodila později z práce a tak jsem vše doháněla po chvilkách jak to šlo. Nechalo to ve mne pocit, že nic nestíhám a nic nemám hotové. No, znáte to...




Už před adventem jsem přemýšlela nad letošním výzdobou. Nápadů jsem měla hodně, ale žádný nebyl ten, pro který bych se nadchla. Měla jsem jasno jen v tom, že po dlouhé sérii adventních svícnů, chci mít letos věnec. A pořádný, s jehličím, pěknými svíčkami, originální, takový, na který se budu celý advent ráda dívat. Konkrétního nic. A tak jsem postupně koupila svíčky, pár drobností, ale nápad stále nikde. 




V sobotu už jsem si řekla, že to je konec srandy a šla jsem na věc. Vyzbrojena tavnou pistolí jsem nakonec čapla tři květináče s netřesky a věnec se začal pomalu rodit. Netřesky mě letos provázely celou zahradní sezónou, tak proč by se nemohly objevit i na adventním věnci. Živit bych se tím nemohla, zabralo mně to skoro dvě hodiny, ale bavilo mě to a to je hlavní. Výsledek je na fotkách.







Věnců jsem nakonec udělala několik a ještě mám jeden korpus v záloze, tak možná... pokud se urodí nějaký pěkný nápad.

Netřeskový svítící je na dveřích jídelny.

  





Šiškový u vstupu do domu.




Bavlníkový je v obýváku.




Proutěné hnízdo se uvelebilo na schodišti.




A konečně na dveřích do kuchyně je věneček z Wroclawi.




V akci vše za 30 Kč jsem koupila nádherné svítící domečky. Ještě nevím, jestli zůstanou u křesla, ale mám je pěkně na očích a užívám si je.





Letos frčí jeleni. Manželovi se ti paroháči moc nelíbí, ale tyhle dva na svém dvorku snese 😊.










A jen tak mimochodem: Zdobím trochu i kolem domu. Terasu jste už viděli tady. Po roce se na zahradu opět podívaly domečky a něco jsem dala i ke vstupu.






12 komentářů:

  1. http://es-ideas.blogspot.com/
    Jituš, ty dekoruješ s takovou lehkostí a elegancí. Nápady máš skvělé a vždy je dokážeš dotáhnout k dokonalosti. Měj se moc hezky a díky za krásné fotky tam od vás. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ó děkuji. Moc pěkně se to čte :-)
      Ta lehkost je vykoupena dlouhými minutami zkoušení a pochyb :-)
      Přeji ti pěkný adventní víkend. Jitka

      Vymazat
  2. Jitu, kochám se. Ty netřesky vypadají úchvatně, uvítací koš je překrásný! Docela ti rozumím, někdy se na inspiraci a ten pravý moment prostě čeká! Všechna tvá zákoutí jsou vkusná a elegantní, ale u tebe to není nikdy jinak.
    Přeji příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mě ty netřesky taky překvapily, že i tady vypadají moc pěkně. Na to, že to bylo na poslední chvíli to dopadlo dobře.
      I tobě přeji krásný třetí adventní víkend. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško, nádherné dekorace. Krása netřesků udělala své, moc se mi líbí ten věnec na stole. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za milá slova a přeji ti pěkný víkend. Jitka

      Vymazat
  4. Prostě to umíš. Je to elegantní, působivé, prostě krásné.
    Měj klidný dnešní den a stejně tak i celý víkend s už třetí adventní nedělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za milá slova. Potěšila jsi mě velmi.
      Přeji ti krásný víkend a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  5. Paní Jitko, máte adventní výzdobu moc pěknou, přímo luxusní.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc děkuji za návštěvu i komentář.
      Mějte klidný adventní víkend. Jitka

      Vymazat
  6. Jitko, nezbývá mi napsat to, co vždycky - máš to krásné. Vím - není to originální, ale je to přesně to, co mne při pohledu na tvé fotky napadne. Použití netřesků je zajímavý nápad, který jsem ještě nikde neviděla. A vypadá to moc dobře.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji a posílám adventní pozdrav do Prahy. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.