úterý 27. prosince 2022

Světla vyprávějí...

Na letošní Vánoce už budeme jen vzpomínat. A budeme vzpomínat rádi. Hned po Štědrém dnu jsme odjeli na tři dny do Prahy a prožili tam neobvyklé a krásné vánoční svátky. Než se projdeme oblíbenými pražskými místy, ráda bych vás pozvala na kouzelnou výstavu Světla vyprávějí.

 


Světelný park najdete v Praze Podolí u břehu Vltavy ve Žlutých lázních. Světelné 3D sochy každý večer rozzáří 400 tisíc LED světýlek a vytvoří tak jedinečnou vánoční atmosféru. Já tady teď mám malou ochutnávku toho, na co se mohou návštěvníci těšit.






















 
A jen tak mimochodem: Pokud vás fotky k návštěvě nalákaly, máte možnost si tuto nádheru zažít na vlastní oči až do konce ledna. Veškeré informace najdete tady.

14 komentářů:

  1. Jituš, díky za krásnou fotodokumentaci ze zajímavé výstavy. My měli v plánu světelnou show Alenka v říši divů, ale Lola onemocněla, tak z toho sešlo. Doufám, že se tam do února ještě dostaneme. Přeji krásný zbytek roku.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, letos je těch vánočních marodů všude plno. Tak snad to ještě vyjde.
      Pěkný zbytek roku. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško,to je úžasné.Mladí se do Prahy chystají tento týden.Láká mě to taky.
    Měj hezké poslední dny odcházejícího roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, pokud bude možnost, tak se jeďte podívat. je to moc pěkné.
      Pěkné dny konce roku. Jitka

      Vymazat
  3. Nalákala, je to nádhera, jen nevím, jestli to stihneme.
    Jituško, moc děkuji a zdravím. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já myslím, že to není jen letošní akce, tak třeba příští rok bude také možnost k návštěvě a kochání.
      Měj klidné poslední dny roku. Jitka

      Vymazat
  4. To je tady nádhera !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tam bych se zbláznila! To je taková paráda.... škoda že se v nejbližší době do Prahy nedostanu, tedy pokud to tam ještě vůbec je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, vzali jsme tam manželovu maminku a byla z toho velmi unešená. Byl to nejen pro ni velký zážitek. Výstava trvá celý advent až do konce ledna. Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  6. krásné..ale mám to daleko...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme spojili výstavu s návštěvou rodiny a bylo to fajn zpestření pro všechny. Jitka

      Vymazat
  7. Jitko, díky za tip. Já byla na začátku prosince nemocná a pak jsem honila vše v práci (tam hlavně) i doma, takže jsem akce moc nesledovala (ostatně manžel má pořád neschopenku - byť s vycházkami).
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já jsem to viděla někde v TV a protože jsem přes světýlka maniak, nalákalo mne to. Nelitovali jsme času. Pěkný večer. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.