čtvrtek 29. prosince 2022

Loučí se s námi ten vánoční čas

Letošní vánoční svátky pomalu, ale jistě končí. Však už jsem byla dnes i v práci. Je tedy na čase se ohlédnout a připomenout si těch pár slavnostních okamžiků, na které se těším dlouho předem. 




S vědomím, že stihnout se nedá všechno, jsem spoustu úkolů - jako bylo například zdobení vánočního stromečku - svěřila manželovi a dětem. Myslím, že se jim to i letos povedlo. 






Většinu dekorací jsem si připravila už o adventu, a tak jsem jen dozdobila pár drobností v obýváku a jídelně.















Letos jsme měli poněkud zvláštní "vánočku". Měla jsem připravené těsto, ale musela jsem někam odběhnout (mám dojem, že to byla manikúra 😊), a už jsem neměla čas na zapletení. Udělala jsem tedy něco mezi mazancem a vánočkou a víte co, nějak to vůbec nikomu nevadilo. Hlavně, že nám při sváteční snídani chutnala a byla pěkná atmosféra. Matka byla navíc odpočatá, s třešňově rudými nehty 👍.  

Snídani na Štědrý den si užíváme společně...







Na večeři byla u nás tentokrát jen manželova maminka. Prožili jsme společně pěkný večer a doufám, že si jej hlavně děti budou pamatovat.
Udělala jsem si radost novým ubrusem z Tchiba, jelenem z Wroclawi, drobnými růžičkami a vlastnoručně narychlenými hyacinty. 









A spoustou LED drátků a podobných světýlek. Jakmile jsme se přesunuli ke stromečku, musela jsem si stůl znovu vyfotit. Ve světle svíček a světýlek měl jedinečnou třpytivou atmosféru. 






Výzdoba zdobí dál a každý oběd i večeře jsou hned svátečnější.







Ještě pár záběrů z jídelny...


Vánoční kalorie se nepočítají (Bella Rose).




... a chodby.










Tak, jak si neumím představit podzim bez vřesů, tak by advent bez vánočních hvězd nebyl kompletní. Řadu jsem jich dostala k svátku. Letos se povedly náramně.








Na terase jsem jen malinko vánočně doplnila stávající výzdobu. Zpočátku to spíš  vypadalo, že budu muset výzdobu vyhrabat ze sněhu, ale nakonec mně příroda pomohla sama.


Týden před svátky jsem nevěřila vlastním očím.

Děti neodolaly a vyrobily jednoho Minecrafťáka jménem Alois 😊.

Na Štědrý den nás sluníčko vytáhlo na procházku.

A na terase nebylo po nadílce ani památky.


A jen tak mimochodem: Všechny dárky mně udělaly velikou radost. O některé jsem poprosila Ježíška, ale nejvíc mě stejně potěšily ty, které byly překvapením. 

 


Svíčky od syna.

CD - jedno lepší než druhé.

Knižní novinky.

Z měkkých dárků mám radost vždycky.  

Krásná a praktická šperkovnice na mou sbírku náramků.

Parfém a noční maska od manžela, fantastický korektor od dcery - holka se vyzná 😉.

Nakonec radosti do kuchyně...


13 komentářů:

  1. Jituško,vše krásné a dokonalé,jak je u tebe zvykem.Moc ráda jsem se podívala.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za milá slova a přeji veselého Silvestra. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, krásné střípky z vánoc. Pokochala jsem se u tebe. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také ti děkuji a přeji krásné poslední chvíle letošního roku. Jitka

      Vymazat
  3. Jitu, k tobě nakouknout, to je vždycky malý svátek. Dekorace jako vždycky nádherné, elegantní, vkusné. trochu závidím ty hvězdy - u nás je asi nechali někde namrznout, všem nám opadaly ještě před Vánocemi.
    Dost se mi ulevilo, že se nepočítají ty kalorie z uplynulých dní :o)
    Krásně si vymyslela náplň do zavěšených skleněných koulí - mám dvě v obýváku, nakonec, aby ladily, jsou v nich zlaté andělské vlasy...
    Pokochala jsem se, děkuji a přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, hvězdy jsou nevyzpytatelné krasavice. Jedna mně taky ze dne na den opadala a to už ji mám na stejném místě 14 dní. Nevím, co ji to najednou popadlo?
      Kalorie nám spočítá nový rok :-)
      Koule Aearia jsou vždy výzva nejtěžší :-), letos to dopadlo takto.
      Děkuji za návštěvu a přeji ti šťastné nakročení do nového roku. Hodně zdraví, Helenko.

      Vymazat
  4. Nakouknout k Tobě, stojí vždycky za to. Je to prostě nádhera,dokonalost. Nestačilo mi podívat se jenom jednou! Hvězda mi zkolabovala velice brzy, tak jak píše Helenka, takže když vidím ty Tvoje....ach jo.
    Měj pěkné poslední dva dny tohoto roku !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc za milá slova a přeji ti veselý konec roku. Jitka

      Vymazat
  5. Krásná vánoční výzdoba, příjemná a nápaditá, líbí se mi moc. Dárky mi udělají radost vždycky, a to i blbůstky. Do nového roku přeji všechno jen dobré, hlavně zdraví pro celou rodinu 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za návštěvu i přání. Také přeji všechno dobré a hlavně hodně zdraví.
      Pěkný poslední letošní večer. Jitka

      Vymazat
  6. Jitko, minulý komentář "sežral" nějaký šotek, tak jen stručně - krásné jste to měli :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.