sobota 3. září 2022

Tulln 2022

Cesta do Tullnu zahájila mé zářijové radovánky. Tedy aspoň doufám.




Letos se květinová show nesla v duchu květinové módní přehlídky. Hlavní výstavní hala byla plná krásných šatů a večerních rób, které protentokrát neušily švadlenky, ale floristé. Použito bylo 200 000 květin, které dodaly modelům autentické barvy, neobvyklé tvary a neodolatelnou vůni. 




Přehlídka právě začíná...














Bavlněné tričko.















Výstava trvá do pondělí 5.9.2022 - pokud jsem vás navnadila 😊.


A jen tak mimochodem: Do Tullnu se ještě jednou vrátím a podíváme se na zbytek výstavy. O minulých květinových výstavách jsem psala tady a tady



16 komentářů:

  1. Skvěle zvolené téma a ta realizace - nádhera, Jituško! Moc děkuji za reportáž, kochám se.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě stojí za vidění, alespoň jednou.
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  2. To je skvělé spojení šatů a květin. Překvapuje, mě co dokáží lidé vymyslet a realizovat. Nádherná podívaná, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinaci květů a šatů jsem už jednou v Tullnu viděl. Byla tedy ještě víc zdobná, šetří se i v Rakousku. I tak to stálo za vidění. Pěkný den přeji. Jitka

      Vymazat
  3. To je fakt krása ! A i ten nápad nemá chybu.
    Díky za fotky!
    Hezkou neděli u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, rádo se stalo. Pěkné věci šířím dál ráda.
      Měj pohodový týden. Jitka

      Vymazat
  4. To je překrásné,opravdu koukám.Nikde jsem o tom neslyšela a ani neviděla.
    Bohužel je to hodně daleko.
    Jituško,pokochala jsem se.
    Hezký nedělní večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, my sem jezdíme roky a ráda se sem vracím.
      Měj hezký den. Jitka

      Vymazat
  5. Jitko, některé aranže jsou neuvěřitelné. Pro zahradnici jako jsi ty to musí být ráj. Ostatně se to líbí i mně a to já jsem takový "kozel-zahradník"
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, no jéje, já si tady rochním :-)
      Posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  6. Tuhle nádheru každý rok obdivuji)))) je to pastva pro oči. Přeji krásné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já taky :-)
      Přeji ti úspěšný nový školní rok. Jitka

      Vymazat
  7. Páni, to je nádhera. Už jsem viděla hodně přehlídek (většinou bižuterních) ale tohle je něco jiného. Děkuju za nakouknutí a krásné fotky! Hezké dny, Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, díky za tu nádheru. Kochám se, je to velmi originální. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.