pondělí 6. září 2021

Květinová show Tulln 2021

 

I letos jsme se vydali do rakouského Tullnu na zahradní veletrh. Více jsem se o této akci rozepsala tady. V letošním roce byly malé změny vztahující se k aktuální coronavirové situaci. Před vstupem jsme museli předložit potvrzení o očkování, případně se zájemci mohli na místě nechat otestovat. Překvapení pro nás bylo, že nikde, ani v uzavřených prostorech jako byly výstavní haly nebo restaurace, nikdo nenosil roušky. 




Naše první kroky vedly jako obvykle do Dunajské haly na floristickou výstavu. Letos se instalace nesly pod heslem "Garden Dreams". Jak se rakouským floristům podařilo zahradní sny naplnit posuďte sami.

































A jen tak mimochodem: Do Tullnu se podíváme ještě příště. Projdeme se  výstavištěm a prohlédneme si nabídku rakouských vystavovatelů. 


20 komentářů:

  1. Nádherná květinová aranžmá a zákoutí. To by se mi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, děkuji za tu podívanou! Nádhera!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ráda jsem tě provedla kytkovým rájem.
      Měj pohodový zbytek týdnu. Jitka

      Vymazat
  3. Jituš,to je nádhera.A mají to úžasně naaranžované.Pokochala jsem se
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ano ... každoročně žasnu nad těmi kombinacemi a velikostí. Je to moc pěkná práce.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  4. Jitko, i jen podle fotek pastva pro oči :).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, byla to moc pěkná a relaxační procházka.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  5. Moc hezké fotografie, opravdu květinová krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo to opravdu krásné a obdivuhodné.
      Přeji pohodový den. Jitka

      Vymazat
  6. Jituško, díky za nádhernou reportáž. Kochám se. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc ráda jsem tě provedla touto květinovou parádou.
      Zdravím a přeji ti klidný den. Jitka

      Vymazat
  7. Ano v Rakousku nikde nemusíš nosit povinně respirátor nebo roušku. Když chceš můžeš, když nechceš nemusíš. A pokud obchodník vyhodnotí, že by měli návštěvníci obchodu roušku mít, slušně požádá aby si jí nandali. To byla taková úleva po tom neustálém nandavání a sundavání respirátorů tady u nás ... a pak vlezeš na zříceninu hradu kde je pár lidí a musíš si ten cár zas na hubu nandat. Já na takovýchto akcích slintám jak Pavlovův pes. Dvojnásobně. Kvůli těm nádherným květinám a jejich aranžmá a pak jako fotící maniak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tam fotí všichni jako diví :-) Letos bylo míň lidí, tak jsem mohla v klidu fotit a nikdo mně nelezl do záběru. Někdy je to na prášky. Jo, a taky si občas musím uvědomit, že si to taky mám užít a ne jenom vyfotit.
      J.

      Vymazat
  8. Jitko, nádhera !!! Mám takové výstavy a veletrhy moc ráda, floristika mě zajímá a květiny miluju. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já taky ráda chodím na tyto výstavy. Jen je to teď bída. Kroměřížská Floria není vůbec a když jsem vyděla v TV záběry ze srpnové Flory Olomouc a jejich expozici bylinek o ničem, tak jsem ani nelitovala, že jsem tentokrát vynechala. Tady to mám moc ráda.
      Pěkné odpoledne. Jitka

      Vymazat
  9. Mimořádný zážitek. Jitko, věřím, že jste si veletrh užili, bylo se na co dívat.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, tam si každý fotograf užije ažaž :-)
      Na každém rohu je co fotit.
      Pěkné odpoledne. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.