pondělí 19. září 2022

Kunštátský keramický jarmark podruhé

Pro milovníky hrníčků, mističek a dalších keramických radostí tu mám druhou dávku fotek z Kunštátského hrnčířského jarmarku. 







































A další zase až za rok...


A jen tak mimochodem: A co jsem si tentokrát pořídila já? Víceméně jsem dokoupila pár drobností k loňským úlovkům. K misce od Keramirky jsem dokoupila větší mísu a tác ve tvaru loďky.








Makovici jsem pořídila větší kámošku.




A k velkému obalu na květináč z Kunštátské keramiky jsem pořídila ještě dva menší.
 



A pak už jen drobnost na Velikonoce...




... a razítka na sušenky.




7 komentářů:

  1. Jitu, děkuji i za druhou část.
    Moc se mi líbí i ty méně tradiční kousky - razítka, houbičky, určitě bych odešla s nějakou koulí na svíčku do zahrady. To se mi líbí moc.
    Koupila sis moc hezké kousky, vybírat v tom množství není určitě jednoduché...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, není - to je pravda. Dala jsem si finanční limit a další zase příště :-)
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  2. já bych koupila tu slepičku....Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná keramika.Tam bych taky utrácela.Kousky,které jsi koupila se mi moc líbí
    Jituš,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, díky za další pěkné fotky i ukojení mé zvědavosti, co jsi si koupila ty. Samé pěkné kousky, moc se mi líbí všechny, ale asi nejvíc miska a tácek.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.