úterý 6. září 2022

Zahradnický veletrh Tulln 2022

 

Ještě jednou vás pozvu na zahradnický veletrh do Tullnu. Celá akce, včetně květinové show, se koná v osmi halách a přilehlých venkovních prostorách. Není to klasická zemědělská výstava nabízející velkou techniku, ale pro soukromou zahradu tady najdete téměř vše, na co si vzpomenete.



Květinová show, kterou jste viděli minule, se odehrává v Donauhalle. Hned vedle, v hale č. 2, pravidelně vystavují dolnorakouští pěstitelé plody své práce a také tady má Starkl velkou expozici. Letos jsme s ním cestovali...  



...do Řecka... 

...Afganistánu...


...Indie...

...Afriky i jinam.

Dolnorakouská zelenina a ovoce je vždy zajímavě naaranžovaná.



Zajímavý strom... asi moštovník 😊.





Pokud máte dost eur, můžete si tady vybrat bazén téměř olympijských rozměrů, traktůrek na sečení trávy, krásnou dlažbu i nábytek na terasu a třeba i kus tropického ráje...




A pak je tu nepřeberně malých zahradních radostí, kterým se odolává opravdu těžko.








Na zdraví 😊.


Zajdeme se podívat i do části přinášející inspiraci na podzimní výzdobu a dušičky.







Ti šťastlivci, kteří ještě mají na zahradě místo, si tady nakoupí vše od cibulek až po palmy. 











A jen tak mimochodem: K obědu nám místní zpívající fontána zanotovala Mozartovu Malou noční hudbu. No, však jsme v Rakousku. To bylo krásné pohlazení po duši.




10 komentářů:

  1. Jitko, květin až oči přechází. Moc se mi líbí různé aranže - ať už z květin nebo ze zeleniny.
    A pořídila sis tam něco z té obrovské nabídky ?
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, jen nějaké drobnosti k podzimní výzdobě. Už nemám místo na nové rostliny, bohužel.
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  2. I já jsem si to pohlazení moc užila! I bez té hudby…
    Děkuji, Jitu a přeji krásný den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krása ! Já bych chodila a vzdychala ááááááááááááách ! A alespoň něco malilinkatého bych si koupila :-).
    Díky za zprostředkování krásné výstavy.
    Měj se hezky, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky jsem si koupila pár drobností pro radost.
      Posílám pozdrav a přeji krásný den. Jitka

      Vymazat
  4. No krása! Tohle je pro mě nebe, peklo i ráj!.... ta pítka by se mi hodila, ty jsou moc šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to pořád vnímám ještě jako ráj, ale už taky moc nenakupuji. Není místo a na péči toho mám ažaž.

      Vymazat
  5. Tak tahle výstava by se mi líbila hóóódně. Také mě zaujala ta pítka. Na zahradě slouží naše malé jezírko pro ptáky nejen jako pítko. ale i jako koupelna. Nějaká pítka chci v příštím roce na zahradě rozmístit. Díky za parádní fotky, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám sice pítka na zahradě dvě, ale moc ptáčků nevidím. Naše šelma kočkovitá jich už pár pocuchala a tak asi mají respekt.
      Pěkný konec týdne. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.