sobota 17. září 2022

Kunštátský keramický jarmark poprvé

Už po třicáté se na kunštátském náměstí objevilo přes 100 stánků s keramikou. Bylo chladno na zimní bundu a rukavice, ale naštěstí nepršelo. 




Dnes se poprvé projdeme po Hrnčířském jarmarku. Vybrat si tady mohl každý podle svého gusta. 








































A jen tak mimochodem: Ještě pár momentek z Kunštátu.








6 komentářů:

  1. Jitko, tak tahle akce by byla velká past na mou peněženku. Jen na tvých fotkách vidím spoustu věcí, co by mne lákaly. Copak pěkného sis pořídila ty?
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tady by se utácelo, no jéje :-) A to víš, že jsem s prázdnou neodjela :-)
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, ráda jsem se do Kunštátu na náměstí podívala. Vybrala bych si. Byl jsem tam jen jednou a doteď na to s mužem vzpomínáme. Jen to počasí mohlo být vlídnější, že.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, počasí bylo hodně chladné. My jsme to nějak přežili, ale ti prodejci tam stáli dva dny a to jsem si říkala, že ti si to teprv "užili".
      Přeji pohodový nový týden. Jitka

      Vymazat
  3. Tak to musela být nádhera. Zaujaly mě ty nádherné květináče s vřesem a makovice. Díky za fotoreportáž. Doufám, že jsi neodjela s prázdnou))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ale to víš, že neodjela :-) Nedalo se :-)
      Pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.