neděle 22. září 2024

Dřevěné výročí

Pět let po svatbě se prý slaví dřevěné výročí. My jsme s manželem už podstatně dál, ale dnes je to na den přesně, co spatřil světlo světa můj blog. Tímto příspěvkem bych se chtěla ohlédnout za blogerskou pětiletkou. Vybrat fotky bylo někdy hodně těžké, spoustu jsem jich promazala a i tak je jich tu požehnaně. Přeji vám příjemnou zábavu...


 

 

2019 

 

 

 

  

  

 

 

 

2020

  

 

    

  

  

  

 

  

 

 

 

  

 

 

2021


 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

  

  

 

 

  

 

 

  

  

 

  


2022



 

 

 

  

 

 

   

 

   

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

  

   

  

 

  

  

 

 

  

 

 

 


2023


 

 

  

 

 

 

 

  

 

 


 

 

 

 

 

 

 










2024














A jen tak mimochodem: K oslavám výročí patří dárky. Mám připraveno pár drobností, které doufám čtenářům blogu udělají radost. Zanechejte zde svůj komentář a v posledním zářijovém příspěvku se uvidí, jestli se na vás usmálo štěstí.




3 komentáře:

  1. Milá Jituško! Děkuji, kouzelná retrospektiva, moc jsem si jí užila. Nechce se mi věřit, že to je pět let - většinu tvých krásných příspěvků si pamatuji.
    Užij si večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace ))) chodím k tobě na virtuální návštěvy moc ráda. Baví mě tvoje gastropříspěvky, ale i čtení o tvé zahradě a terase, módě a cestování. Těším se na další pokračování blogerské pětiletky 😉
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Jitko, blog jsem objevila později a moc ráda jsem se s Vámi podívala do jeho minulosti. Je fajn, chodit k Vám na návštěvu, která je vždycky inspirativní a já se vždycky těším. A řada Vašich receptů je už pevně zakotvena v naší kuchyni. Přeji Vám a Vašemu blogu jen vše dobré a nejlepší a Vám a Vaší rodině zdraví a pohodu. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.