čtvrtek 12. září 2024

Co se jinam nevešlo

Ještě mně v archívu zbylo pár dovolenkových fotek, které by bylo škoda nechat zapadnout. 



Hovězí lavička.



Švýcarská micka 3x jinak...




Dopravní okénko:


Téměř nekonečná tramvaj.




Pro potěchu dámského oka...












Velmi často jsme viděli tato oznámení o narození miminka...





Scherenschnitte jsou tradiční švýcarské vystřihovánky se složitými siluetami přírody, zvířat, zvyků. Nejčastěji znázorňují motiv Alpabzug - podzimní průvod krav sestupujících z hor.




Má švýcarská nástěnka 😊.


Dovezli jsme...

Suvenýry syna a mé. Na škrabce jsem si už vypěstovala závislost 😊. 
 

A jen tak mimochodem: Tímto se loučím se Švýcarskem. Mám připraveny ještě dva bonusové příspěvky, které jsou také z naší dovolené, už se ale podíváme jinam.  


10 komentářů:

  1. Krásné postřehy,které doplňují vaši dovolenou.Oznámení miminka se mi líbí
    Jituško,přeji hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, to je prostě spousta parádních postřehů a momentů. Máte na co vzpomínat!
    Vidím Isettu - tu jsem naživo viděla jen párkrát - Adam jich mś ve sbírce několik 1: nevím kolika 😀.
    Posílám pozdravy, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my toto "fáro" neznáme a dost jsme se divili.
      Přeji ti pohodový a snad klidný víkend. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, hezké momentky - máš pravdu, že by bylo škoda je nechat zapadnout. Jsem ráda, že ses o ně s námi podělila.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Zase parádní výběr)))) Díky za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.