pátek 23. srpna 2024

Létu vstříc - Aneb úlovky ze slev

Kdo by rád nenakupoval ve slevě? Však se to pomalu stává naším národním sportem. Ceny jsou někdy vyšponované do nesmyslné výše a zboží se prodá jedině s velikou slevou. Divný systém. Já jsem si během prázdnin pořídila ve slevách pár nových kousků k doplnění letního šatníku a snad to byla dobrá volba.  

 

 

 

Jako jediný kousek z eshopu je sukně z mačkaného úpletu z Reserved. Z té mám velkou radost, protože se nemusí žehlit, má krásnou barvu a dobře se kombinuje s tím, co už skříň nabízí. Třeba s bílým tričkem a zlatým nápisem ve výprodeji za 150 kaček. To jsem tam nemohla nechat.


Sukně Reserved, tričko z místního butiku, pásek starý. Espadrilky Moleka, pantofle Marco Tozzi, baleríny Caprice.





To stejné platí o košilových šatech za tři stovky. Ach to se to nakupuje.



Košilové šaty z místního butiku, šátek Vigoss, pásek asi Esprit. Sandály Tamaris, baleríny Caprice.




Fialové sako moc variant nenabízí. Koupila jsem si je k botanickým šatům a aby jen tak zbůhdarma neviselo ve skříni, přikoupila jsem k němu fialové úpletové tílko. V kombinaci s džínami a teniskami dostalo fialové duo m ladistvý šmrnc.



Sako Only, tílko Marks&Spencer, džíny a tenisky Esprit.






V našem městě se změnil sortiment jednoho butiku. Z usedlé XXL nabídky je svěží a barevný obchod s nádhernými a kombinovatelnými kousky, které jsou k mání vždy jen po jednom kuse. No, kdo by chtěl viděl své šaty na každém rohu? 
 
Já jsem si odnesla květovanou kalhotovou sukni z odlehčené džínoviny a plisovanou halenku v tmavě modré.   



Kalhotová sukně i halenka z místního butiku, espadrilky Moleka, sandály Marco Tozzi.





Ze slev je i poslední kousek - vzorovaná halena. Byla sice hodně široká, ale už jsem si ji zúžila. Líbí se mně vzor, barvy i lehký materiál.



Halena z místního butiku, 3/4 široké kalhoty Marc O´Polo, sandály Caprice, espadrilky Verbenas.




 

A jen tak mimochodem: Minulý týden jsem zachytila informace o krachu německé oděvní firmy Esprit. Zpráva mne zaujala, protože jsem v minulosti na eshopu i v obchodem Esprit docela ráda nakupovala. Zlom nastal po covidu, kdy se ceny vyhouply až do nebes a na kvalitě to znát nebylo. Nebyli jediní, kdo šel touto cestou. Podle toho jak firma dopadla, to byla cesta do pekel a doufám, že ostatní se poučí a popřemýšlí o své obchodní politice.


18 komentářů:

  1. Jituško, já milovnice béžové a éžové :o) jsem nadšená z prvních dvou modelů. Nude odstíny + bílá jsou s opálenou kůží mé stálice. O té sukni jsem mimochodem taky uvažovala, ale zatím ji nemám...
    Ale i modrá je dobrá, tu nosím v létě taky hodně a s béžovou vypadá velmi elegantně a žensky.
    Jako vždycky jsem si ukázku z tvého šatníku moc užila.
    Přeji krásný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, sukně je moc fajn a praktická. Z té mám velkou radost. V kombinaci s tričkem a opálením to vypadá echt letně :o)
      Modrou mám ráda "odjakživa" ta v mé skříni nechybí nikdy. Je to taková veselejší černá :o)
      Užij si zbytek léta a přeji hodně pěkných modelů.
      Zdraví Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, moc pěkné úlovky. Mne nejvíc zaujaly košilové šaty - asi proto, že bych nějaké chtěla, ale zatím jsem nic neobjevila. Líbí se mi ale i ta vzorovaná halenka a fialové "kombo" ...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji za komentář. Košilové šaty užiji hodně, kamkoliv. Ty sluší všem. A i ty ostatní kombinace jsou fajn. Mám ráda, když jsou věci variabilní.
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško,krásné kombinace.Mám ráda béžovou a koupila jsem si podobnou sukni.Bohužel je neskutečně mačkací,což přírodní materiály dělají.Tak vyžehlit,jít do města a nikde nesedat.
    Líbí se mi moc i košilové šaty.Máš perfektně sladěný šatník.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já mám sukni už mačkanou předem, tak žehlení vůbec neřeším :o), ale je to někdy otrava s mačkavými materiály. Taky to nemám ráda.
      Měj pěkný zbytek srpna. Jitka

      Vymazat
  4. Někdy se ty nákupy zadaří)) objevila jsi super nadčasové kousky. Mně se letos podařilo taky pár věcí ulovit))) hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, většinou je to náhoda. Když jdu pro něco konkrétního, tak nic nedonesu :o)
      Pěkný zbytek prázdnin. Jitka

      Vymazat
  5. Tvoje módní okénko nikdy nezklame. Vkusné, moderní, svým způsobem nadčasové - prostě bezva !!!
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, pěkné nákupy, ráda jsem se koukla na tvoje inspirující módní okénko. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty ale umíš dobře nakupovat! A kombinace modré s béžovou je prostě krásná. Já takhle nakupovat neumím, vlastně nikdy jsem neměla konfekční postavu, 182 cm mám od sedmé třídy.... a k tomu teď ještě kila navíc... Krásné dny, E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, do kombinace modré a béžové jsem se kdysi dáááávno zamilovala v Itálii. Tenkrát ji Italky nosily hodně a bylo to tak elegantní. Mé nakupování je o náhodě. Taky se stane, že odjíždím z obrovské Olypie s prázdnou, protože mě nic neoslovilo. Ty máš zase výhodu, že si krásné šaty apod. ušiješ sama. To bych taky chtěla umět.
      Moc tě zdravím a přeji ti krásný zbytek léta. Jitka

      Vymazat
  8. Jitko, krásné úlovky 🥰 Moc se mi líbí kalhotová sukně. Krásné dny přeji, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, kalhotových sukní jsem letos viděla hodně a byl to těžký výběr. Nakonec to vyhrála tato a jsem spokojená.
      Posílám pozdrav a přeji pěkný konec srpna. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.