čtvrtek 19. srpna 2021

Když se oteplí ještě víc

... Nepotkáte mě v ničem jiném, než v letních šatech. Ty mám nejraději a mám jich pěknou zásobu. Vypravování do práce se bleskově zrychlí. Skočím do šatů a řeším maximálně boty a kabelku. Je to pohodlná a vzdušná verze mých prosluněných dnů.
Teď, když jde teplota dolů, začínám kombinovat i jiné kousky, ve kterých už vydržím celý den bez klimatizace. Většinou jsou to pohodlné sukně a volnější kalhoty ve zkrácené délce, doplněné vzdušnými topy a tričky.   
 
Tuto kombinaci nosím moc ráda. 7/8 plátěné kalhoty a top z nemačkavého a vzdušného materiálu. 
 

Top Orsay, kalhoty Marks&Spencer, kabelka Bogner, sandály na podpatku Högl.
 


Nebo tuto kombinaci ... černá pohodlná sukně a top s nízkým krajkovým stojáčkem. Boty už v tělové barvě, černé už je ažaž.


Top s.Olover, sukně Christian Berg, sandály na podpatku Gino Rosi, kabelka Comma.



 
 
Další oblíbený outfit ... tričko a kalhoty ... nic světoborného. Co mě baví, jsou tady barvy. Líbí se mně jednobarevné outfity v pískové barvě, nosím je i v jiných obdobích roku. Tady je monochromní look narušený bílým tričkem s vyšitým nápisem.


Tričko Heawy Tools, kalhoty Christian Berg, mokasíny Mozzi-Humanic, kabelka z Itálie.



 
Poslední kombinace je složená z elastické sukně, ve které se dobře sedí celý den v kanceláři. Nakombinovala jsem k ní tričko a svetřík z twinsetu v pastelových barvách s jemným třpytem. Líbí se mně outfit doplnit metalickou kabelkou a pantofly.
 

Sukně z místního butiku, tričko Esprit, kardigan Jake´s, pantofle Marko Tozzi, kabelka z oazakabelek.cz


 
 
 
A jen tak mimochodem: Je tu místo i pro jedny šaty, které nejsou až tak úplně do horkých dní. Koupila jsem je v místním butiku, jsou no name, nebyly drahé. Paní majitelka obchod otevřela před prvním lockdownem a v podstatě začíná už potřetí. Vzhledem k tomu, že naše místní náměstí vypadá jako v Hanoji, ráda jsem ji podpořila. 

Šaty s páskem z butiku, kabelka Gabor, žluté sandály Orsay, červené Baťa.
 

Kabelka H&M, sandály Weinbrenner - Baťa.

 
 

 

 

18 komentářů:

  1. Jitko, pěkné outfity. Super je ten puntíkatý top na první fotce - ten bych brala hned. A líbí se mi tvé náramky - lituju, že je neumím nosit (prostě mi na ruce překáží :( a tak v podstatě žádné nenosím)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, puntíkatý top mám už dlouho, byla to dobrá investice, i když nijak velká. V létě jej užiju každý rok.
      Náramky nenosím v zimě ... dlouhé rukávy, rukavice ... nějak mně taky překáží. Jinak jsou u mě oblíbené, mám různé barvy a ráda s je barevně doplňuji k oblečení. V létě jsou mé nejčastější "šperky".
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško,tvé outfity se mi líbí všechny.Jsou krásně sladěné,i botičky,kabelky a náramky.Musí ti to v nich slušet.Já jsem hodně šatičková a sukýnková snad od dětství.V létě si toho náležitě užívám.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já taky hoooodně šatičkuju. Doufám, že ještě bude příležitost a počasí.
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  3. Krásné kombinace))) a pokaždé máš nádherné elegantní botky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Boty se snažím vybírat pěkné, ale čím jsem starší tak hledím i na to, aby byly pohodlné a vydržela jsem v nich celý den.
      Pěkný zbytek prázdnin. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, moc pěkná módní přehlídka. Krásně slaďuješ doplňky. A ty šaty na závěr mě uchvátily. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, šaty mně udělaly radost. Poodbné, ne-li stejné, jsem pak viděla v jednom e-shopu za skoro 2 tisíce. A to potěší teprve :-)
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  5. Já nevím, co dřív pochválit. Líbí se mi vlastně všechno. Musí Ti to moc slušet.
    Příjemný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji a také ti přeji pohodový nový týden. Jitka

      Vymazat
  6. Jako vždycky napíšu, že se mi líbí všechny modely. U tebe to prostě vždycky ladí a to mám ráda. V létě taky nosím převážně šaty, je to pak tak jednoduché, že...Jenže se obávám, že léto už je dneškem fuč...
    I tak přeji jen hezké dny, Jituško! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, snad se to počasí umoudří a šaty si ještě užijeme.
      Děkuji za milá slova a zdravím tě s novým týdnem. Jitka

      Vymazat
  7. Jituško, tak ty máš teda náramný šatník, palec nahoru a poslední šaty jsou pro mě ty nej;-) já šaty vynosím jen na dovolené nebo oslavy, jelikož do mé práce vyrážím už z domy v teplákách a když je teplo, tak vynesu i kraťasy, ale ty jen vyjímečně když je opravdu hic s ohledem na mou profesi;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já pracuji v kanclu, takže jdu touto cestou. Snažím se, aby se mně oblečení a kombinace líbily a byly pohodlné. Jó, v teplákách to by bylo jiné :-). Ale je to samozřejmě o tom, kde pracuješ a co se tam hodí. V šatičkách bych působila jako slon v porcelánu :-)
      Měj pěkný týden. Jitka

      Vymazat
  8. Světlanko, och, potěšila jsi mne. Takto koncem prázdnin :-)
    Měj se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, krásná módní přehlídka. Já taky miluju šaty, v posledních letech nejvíc se lnem. Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, lněné šaty mám taky moc ráda. Mám žluté zavinovací a černé košilové. Oboje nosím moc ráda.
      Pěkný den a snad nebude moc pršet. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.