pondělí 1. dubna 2024

Velikonoční

Ani jsme se nenadáli a Velikonoce jsou pryč. Jaké byly ty naše? 




Na velikonoční svátky jsme se sešli všichni doma, jednu babičku jsme vzali na výlet, druhá nás pozvala na sváteční oběd, setkali jsme se se sourozenci, přivítali koledníky, napekla jsem velikonoční dobroty, vyzdobila dům a těšila se z toho všeho. Přikládám březnový a velikonoční foto pel - mel. 

































A jen tak mimochodem: Ještě pár záběrů z rozkvétající terasy a zahrady.









21 komentářů:

  1. Bylo u vás krásně. Moc pěkné fotky.
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně je u vás. Máš doma moc útulně a dobroty jsou k nakousnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za milá slova a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  3. Krásné svátky to byly...........díky za Vaše fotky a pohodu, která v nich je. A jen tak na okraj - jak se dosáhne neprasknutého bochánku? Mám vždycky výborný, ale praskne. Hezké dny příštího týdne přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Já to vychytám roky a zdá se, že konečně se mazanec daří. Těsto dělám v pekárně a nechám je vykynout i po skončení programu až po dvířka. Pak udělám bochánek, naříznu do kříže, přiklopím jej velikou mísou, nechám kynout zase aspoň hodinu a peču na 160 stupňů.
      Snad jsem poradila. Děkuji za návštěvu a přeji pěkné jarní dny. Jitka

      Vymazat
    2. Dobrý večer, mockrát děkuji, určitě zkusím brzy. Bochánek i vánočku pečeme i během roku, máme toto pečivo rádi. Přeji hezké jarní dny a hodně zdraví a radosti. Eva

      Vymazat
  4. Jitko, hezké Velikonoce jste měli. I u nás byl společný oběd s babičkou (a s mladými) i výlet (na ten jsme tedy vyrazili s mužem dneska sami). Beránka jsme neměli (ten u nás nemá tradici), zato mazanec ano a taky velikonoční nádivku (i když jen pro mne - manžel ji nerad).
    Hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já peču kuřecí stehna nadívaná a co zbyde, dám kolem. Je to moc dobré. Samotnou nádivku jsem měla vždy suchou.
      Měj pěkné odpoledne. Jitka

      Vymazat
  5. Popsala si to přesně, Jituško - byl to trochu maraton, povedl se ti na výbornou a ty přípravy tě těšily. Mám to stejně, letos jsem udělala i pár drobností, které jsem roky chtěla vyzkoušet...
    Fotky od vás jsou velmi příjemné, dokonalá atmosféra jara a rodinné pohody.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ano maraton - to je to správné slovo :o), ale i na oddych zbyl čas. Teď už zase volá zahrada a těším se moc.
      Děkuji za milá slova a přeji ti pěkný jarní týden. Jitka

      Vymazat
  6. Sice opožděně, ale i tak zdravím a přeju krásné jarní dny a radost z malých i velkých okamžiků... Kateřina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, i tobě. Mějte stále tu krásnou pohodu a atmosféru. Zdraví Jitka

      Vymazat
  7. Dobrý deň. Jedným slovom "nádhera". Ďakujem. Zdraví Ľubica.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ľubico, vítám vás na blogu a děkuji za komentář i návštěvu.
      Přeji krásné jarní dny a jen dobré zprávy. Jitka

      Vymazat
  8. Jituš, krásné fotky.👍👍👍 Krásně vyzdobený byt, tradiční pečivo a rozkvétající zahrada. Ze všeho vyzařuje pohoda.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle je moc pěkný článek. Nádherně dekorováno, prostřený stůl, perfektní mazanec, beránek, kytičky. Příjemná pohodová atmosféra z fotek čiší, ráda jsem se pokochala ♥ Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji moc. Velikonoce jsme si užili všichni, dcera tedy trochu remcala nad šleháním :o), ale jsem ráda, že je to fotek cítit.
      Mějte pěkné jarní dny. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.