středa 17. dubna 2024

Dubnové radosti

Tři první měsíce v roce mívám opravdu náročné a jsem ráda, když už je vše za námi. S příchodem dubna se těším na jarní zahradu a letos jsem se odměnila i třemi novými kousky do domu a na terasu.




Na terasu přibyla solární lucerna z Butlers. Těším se na večerní posezení se sklenkou vína, s decentním osvětlením a bez potřeby baterek. Nejenže se mně hodí k ostatním lucernám, ale navíc jsem využila k nákupu slevy ve Dnech Marianne. V pátek jsem objednala a v pondělí vyzvedla v Zásilkovně. To se prostě nedá nedoporučit.






K velikonočnímu hodování jsem si pořídila černý kovový etažér z Orionu. Černé doplňky se u nás teď objevují často, stejně jako zlaté. Užívám si této barevné kombinace, než zase bude out. Stojan je v pohotovosti v kuchyni a používám jej na běžné stolování. Na sváteční servírování mám jeden prastarý porcelánový z Tescomy, ale i spolu jim to bude slušet.

 






A radost největší... Ti, kteří čtou blog ví, že ráda peču. Při sledování Peče celá země mně už před lety zaujaly mísy na těsto od britské klasiky Mason Cash. Dlouho jsem odolávala. Konstelace správné velikosti, barvy, dekoru, naskladnění a jarní slevy vykonaly své a objednala jsem mísu In the Meadow. Už je doma holka moje luční. A mám z ní opravdu velkou radost.  





A jen tak mimochodem: V dubnu se doma objevily i dvě radosti rostlinné. Doufám, že tyto hrdinky přežijí mou péči.





22 komentářů:

  1. Ahoj moje milá, musím říct, že nevím, které tvoje radosti obdivovat dřív. Všechny jsou parádní, ale protože jsem holka mlsná a taky se ráda otáčím při pečení v kuchyni, tvoje nová mísa Mason Cash mi rozzářila oči asi nejvíc. :-) Je nádherná. Dobře, že sis udělala radost - to muší bejt. ;) Měj se moc krásně a přeju ti další a další radovánky, se kterými se tady s námi zase podělíš. Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, jsem moc ráda, že tě opět mezi námi vidím.
      Užij si Paříž a těším se na poslední francouzské trendy. Měj se makronkově :o)
      Pa Jitka

      Vymazat
  2. mísa je moc hezká..vlastně všechno,Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. I mně se mísa moc líbí.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, moc hezké radost. Mísu Mason Cash mám doma taky, jen trochu jiný typ a červenou a taky se mi pořád ještě líbí a opatruji ji jako oko v hlavě. Zato s etažéry jsem se nějak neskamarádila a od té doby, co jsme doma dva, je nepoužívám vůbec (ten jeden, co jsme měli, jsem poslala dál).
    Ještě hodně radosti s dubnovými radostmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, etažéry jsou teď hodně trendy. Hlavně ty zlaté vypadající jako dědictví po anglické lady. Ty se mně líbí moc, ale jsou drahé a nevím, jestli by se mně domů zas až tak hodily. Tento je takový nadčasový, tak snad chvíli vydrží.
      Děkuji a přeji ti též nějakou pěknou radost. Jitka

      Vymazat
  5. Jituško, o rostliny se u tebe opravdu nebojím, jsou v dobrých rukách. Etažéru jsem si všimla už na velikonočních fotkách, je opravdu moc hezký a cena velmi slušná! Lampa parádní, solární světýlka mám různě po zahradě, sousedka taky, jak málo stačí k ženské radosti (ale líbí se to i chlapům :o)). No a mísy z Mason Cash - nad nimi jsem vzdychala každý díl, i když k pečení jsou vlastně nepraktické, protože je to hodně těžká keramika. Vybrala si krásný kousek, já mám už roky malé mističky...
    Klidně bych k nim něco přidala :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mísa skutečně není lehká, ale unesu ji :o) Mně to vyhovuje, protože je dobře stabilní a nepřevrhne se tak snadno jako plastová. Dnes jsem ji už zapojila do akce a spokojenost. Já jsem si taky těžko vybírala, ale tato mně přišla barevně, vzorem i velikostí univerzální a praktická. Nebránila bych se ani dalším velikostem :o)
      Přeji ti hladký průběh konce pracovního týdne a pohodový víkend. Pa Jitka

      Vymazat
  6. Malých radostí není nikdy dost... Krásné dny a "jen tak dál" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, provedu!!!
      Měj také malé radosti každý dubnový den. Jitka

      Vymazat
  7. Prostě si umíš udělat radost a o tom to je ! Vše OK !
    Měj hezké pohodové dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Ano, radosti to je moje :o) Potřebuji nějak vybalancovat spoustu pracovního stresu.
      Měj pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  8. Na solárních světlech ujíždím. Mám na zahradě, natahuju do altánku, teď jsem si koupila i na chatu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, je moc důležité si občas udělat radost. Ta solární lucerna je toho dokladem. 👍👍👍
    Etažer je parádní, stejně tak i mísa na těsto.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za milá slova a přeji ti krásný konec týdne. Jitka

      Vymazat
  10. Také jsem si dělávala radost po roční uzávěrce.Teď uzávěrky nedělám,ale vždy je něco,co potřebuje zakončit nějakým nákupem pro radost.Koupila jsi moc krásné kousky.Na etažér z Orionu pořád nějak zapomínám.Musím si ho dát na oči.
    Jituško,měj hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, je to tak. Náročné období se má zakončit radostně :o)
      Já jsem si etažér postavila na roh kuchyňského ostrůvku, aby byl co nejčastěji v akci.
      Měj pěkný víkend. Jitka

      Vymazat
  11. Velmi se to líbí, vkusné, decentní…👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji pěkné a snad už brzy bezmrazé dny. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.