úterý 5. prosince 2023

Adventní La Plevela

Včera jsem musela neplánovaně navštívit zubaře a protože to nebyla návštěva zdvořilostní, ale zhola nutná a nepříjemná, spravila jsem si náladu v jednom z nejkrásnějších brněnských květinářství. O adventu ještě působivější, s kouzelnou atmosférou, plnou vánočního třpytu, vůní a barev. Velmi inspirativní místo. 


















A jen tak mimochodem: Odejít odsud s prázdnou, to chce hodně sebekázně. Já jsem tentokrát nekupila nic, ale od manžela jsem dostala kytičku k svátku.
 



14 komentářů:

  1. http://es-ideas.blogspot.com/
    Všechno nejlepší💐🥂🎂
    Fotky plné nádherné krásy.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, já pořád čekala, že se na konci objeví, co hezkého sis koupila a ono nic :D. Tak aspoň všechno nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já si tady tentokrát nekoupila nic. Už mám doma plno :o)
      Děkuji za přání a zdravím. Jitka

      Vymazat
  3. To je nádherné květinářství.Také jsme včera s manželem jedno navštívili,chtěla jsem si vybrat orchidej,barvy,kterou ještě nemám.
    Jituško,včera jsem moc času neměla a tak dnes ti přeji k svátku jen to nejlepší,hlavně spokojenost,štěstí a zdraví.Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, také ti přeji k svátku dodatečně všechno nejlepší, hodně zdraví a pohodové dny. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, to sis tedy oslavila svátek... Dodatečně přeji všechno nej, aktuálně tedy hlavně dny bez bolesti a v pohodě.
    Děkuji za nakouknutí do toho ráje a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to tedy oslavila :o) Zub už zlobí nějaký ten den a bylo třeba navštívit našeho sympaťáka :o)
      Děkuji za přání a přeji ti klidný večer. Jitka

      Vymazat
  5. Takové krásné místo musí zcela určitě spravit náladu.
    Opožděně všechno nejlepší k svátku, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jo to je pravda. Tady se spravuje nálada jedna radost :o)
      Děkuji za přání a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  6. Jituško, tak to je opravdu krásné místo hodné zastavení. Měj pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já si tady kompenzuji návštěvy zubaře pravidelně :o)
      Přeji ti pěkný zbytek adventního týdne. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.