pondělí 22. května 2023

Bolestné

V posledních dvou týdnech jsem konečně dořešila můj karpální problém. Jsem ráda, že už to mám za sebou, nicméně brzy se bude muset opičit i druhá ruka. Není to nic příjemného a tak jsem si říkala, že bych si zasloužila nějaké to bolestné. No, né???



Svůj nápad jsem přednesla manželovi s tím, že by to určitě spravil ten krásný květináč z Bauhausu, co jsme tam posledně viděli "však víš" 😊. Manžel a MUDr. Plzák se srdečně zasmáli a při zpáteční cestě z lékařské kontroly jsme se v tom Bauhausu zastavili 👍.



Přesadila jsem do něj patio klematis a sluší jim to moc. Společnost jim budou dělat modré květináče ze zahradního výletu do rakouského Kittenbergeru.






Pokud hledáte podobný solitérní kousek do zahrady, vyfotila jsem i ostatní velikost a barevné varianty. Já mám nejmenší modrý.







A jen tak mimochodem: Čile měníme s kolegyněmi "plevele", které se nám rozmnožily v zahradě nebo doma v květináčích. Já mám přebytek mavuní a rajčat. Výměnným obchodem jsem přišla k těmto kráskám...









17 komentářů:

  1. Jitko, moc krásné bolestné (i když asi by byl lepší květináč bez bolesti, co?). A líbí se mi i tvé úlovky z výměnného obchodu.
    Měj se pěkně a ať "opravená" ruka je v pohodě a tu druhou se podaří vyřešit rychle a bezbolestně (a nebo aspoňs s dalším krásným květníkem :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, když už to musí být, tak si to jde aspoň trochu zpřájemnit, že jo?
      Děkuji za podporu a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, bolestné sis určitě zasloužila, moc ti přeji že už máš po bolesti (alespoň na jedné ruce). Květináč je krásný, že bych začala šetřit, taková skupinka by nám na dvorku určitě slušela :o)
    Pazourkový obchod ti běží jedna báseň. Mám skvělou kamarádku - zahradnici, jen ona je prostě lepší pěstitel než já, tak pokulhávám...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já bych taky užila všechny velikosti :o), ale je to skutečně na pokladničku a šetřit.
      Pazourkový obchod je prima, dnes u mě přistálo nějaké spešl rajče :o). Já když nemám nic k výměně, tak aspoň dodám něco na zub :o)
      Děkuji za podporu a přeji ti pěkný den. Jitka

      Vymazat
  3. Krásné bolestné,praktikuji to už léta.Květník se hezky vyjímá mezi ostatními.
    Výměnný obchod je bezva nápad.
    Jituško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak to jsem ráda, že v tom nejedu sama :o)
      Měj se moc hezky. Jitka

      Vymazat
  4. Přeji, aby se ruka co nejdříve uzdravila. Květníky jsou krásné. Já si podobné koupila na stánku ve Hřensku a jsou stále i po XX letech krásné. Výměnný obchod také provozuji se sousedkou. Z Jizerek přeji nebolavé dny plné radosti. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, taky doufám, že to byla investice na nějaký ten rok. Sousedi mají malého kluka a taky s ním měním. Pampelišky za buchty :o)
      Přeji krásné a slunečné dny. Jitka

      Vymazat
  5. Květináč je tedy moc hezký !!! Líbí se mi i ty do hněda zabarvené.
    Taky občas nějaký ten kvítkový přebytek s kamarádkami vyměníme.
    Tak ať máš ruku v pohodě a výhledově ať je na to i ruka druhá.
    Měj se moc hezky, měj klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snažím se vyměnit plast za terakotu, keramiku a třeba beton. Hned to vypadá líp.
      Děkuji za podporu a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Světlanko, ano je. Praktikujeme ji už roky. Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  7. Květináče krásné. Vidíš. Já si žádný bolestný za ty dvě operace ruky nepořídila a ještě mi to ani pojišťovna neproplatila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já jsem si taky připlatila. V nemocnici bych se hned tak něčeho nedočkala.

      Vymazat
    2. Já byla v nemocnici jen dva a půl dne a to mi zaplatili. 7 měsíců co jsem byla po operacích doma už ne. Nemám nárok na neschopenku ale mám pojištěné ošetřování. To mi ale neproplatili. Budu muset na pojišťovnu zavolat co to jako je.

      Vymazat
  8. Jinak Kittenbergerovi zahrady jsou luxusní záležitost. Byla jsem tam jak v zimě tak v létě a krásné jsou tak i tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme tam byli koncem léta a klidně bych mohla jet zase. Krásné to tam je. J.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.