neděle 14. května 2023

Beton family

Mé letošní narozeniny bych klidně mohla přejmenovat na betonové. Z loňského betonového dárku jsem měla upřímnou radost a tak se mé okolí nechalo inspirovat a letos mně pořídilo hned celou betonovou rodinku. Radost jsem z dárků měla, nabeton!




Mísy, květináče a truhlíky opatřil manžel odtokovými otvory. Příklepovou vrtačkou to šlo velmi dobře. Zahradní substrát jsem promíchala s pískem a šlo se sázet. Tuto fázi zahradničení si užívám nejvíc. Zkouším, co by se k sobě hodilo barevně, tvarem, nároky na růst. A jak to dopadlo?




Mé oblíbené suchomilky... netřesky, rozchodníky, kosmatec, sukulenty, okrasné trávy. Jen vybraná společnost pro betonové krasavice. 













Vloni zasazeným suchomilkám se daří také dobře a na terasu přibyly další nové krasavice.












Malá ochutnávka z terasy. Novinek je tam plno.



A jen tak mimochodem: Jak dnes pěkně řekla Saskia Burešová "Kam Bůh nemůže, pošle maminky." Kytička, telefonát, vzpomínka - minimum nejen pro dnešní svátek matek.




14 komentářů:

  1. To je nádhera. Máš překrásné sukulenty i květináče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Mám z nich radost.
      Pěkný večer ti přeji. Jitka

      Vymazat
  2. Nádherné !!!!!! Jedno dílko hezčí než druhé.
    Den matek dodržujeme. Obě mamky měly velkou radost.
    Přeji Jituš hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my taky dodržujeme svátek matek i otců. Jen už máme tatínka jen jednoho.
      Díky a zdravím. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, krásně jsi zkombinovala nové betonové kousky a sukulenty - všechny osazené květináče vypadají nádherně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, je to bezvadná bezúdržbová rostlina. Třeba i na chatu nebo chalupu.
      Děkuji a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, tak nejprve gratulace k narozeninám! Tenhle beton je u tebe opravdu ve správných rukách. Kochám se, jedna miska hezčí než druhá! Taky mám sbírku netřesků, mám je moc ráda, ale u tebe jsem zjistila, že nutně potřebuji i kosmatec :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, narozeniny byly už v únoru, jen k osázení jsem se dostala až teď :o), ale i tak děkuji za přání. Kosmatec budu potřebovat i v jiných barvách :o)
      Přeji ti krásný večer. Jitka

      Vymazat
  5. Máš krásnou sbírku suchomilek! Dodatečně všechno nejlepší k narozkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, děkuji a děkuji. Letos jsem moc letniček nesázela. Tyto bezúdržbové rostliny jsou taky pěkné a nemusím denně lítat s konvou :o)

      Vymazat
  6. Tolik hezkého najednou !!!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.