pátek 17. prosince 2021

Sním o Vánocích bílých...

... a když dojde, dám si i červený. Jak to tak vypadá, bude to jediný bílý, co na svátky budeme mít. Sněhová nadílka z minulého týdne je už rozpuštěna a počasí jede stereotypně v klasice českých Vánoc. Mlha, mrholení, nevlídno. 




Mé dny letí nadzvukovou rychlostí. Dlouhý pracovní seznam se místo odškrtávání hotových úkolů jen dál prodlužuje a prudiči znají jen jednu cestu - tu do naší kanceláře. Jestli to takhle bude pokračovat, brzo dojde i na to červený 😉.



Nezbývá než doufat, že počasí i mí kolegové dostanou rozum a začnou se chovat vánočně. Abych se odreagovala, dozdobila jsem zbytek domu, dokončila úklid a o víkendu se konečně chystám péct cukroví. Stromeček jsme koupili dnes a zbývá už jen běžný nákup potravin a pohořelického kapra. A pak se už budeme jen těšit na společný čas, na Ježíška, na vánočku, na pohádky.


  

  

   

 






A něco z obýváku...


 

  

  

 

 

  

 












A jen tak mimochodem: Ještě pár fotek z okolí domu. Před vchodem jsem vyrobila stromek ze staré opěry pro popínavky a dlouhých šlahounů clematisu montana.


 




18 komentářů:

  1. Jitu, nazdobeno máš moc krásně, tak ti ze srdce přeji taky trochu klidu a pohody. A sobě taky. je to každý rok stejné, chci klid, všechno předem nachystané a ono se to vždycky nějak sešoupne...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to tak. I když vše dělám s předstihem, pokaždé se najde něco, co se musí stihnout a není na to už čas. Stres zbytečný.
      Pěkný adventní večer. Jitka

      Vymazat
  2. Neboj; vánoční divočina je i v naší kanceláři a i u nás doma.
    A výzdobu máš skvělou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to jsem ráda, že v tom nejsme samy :-)
      Pěkný adventní večer. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, nemám slov - máš to nádherné. Krásné dekorace, krásně sladěné ...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji a přeji ti pěkný adventní večer. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, moc krásně dekorováno, přímo ke kochání. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško,máš to nádherné,dokonalé i venkovní výzdoba se mi moc líbí.
    Když jsem chodila do práce,tak domov pro mě představoval určitou oázu,kde jsem hledala klid.
    Teď do práce nechodím,ale ten klid hledám občas doma marně.Mám tu dva chlapy,neskutečný bordeláře.Když vidím jejich pokoje je mi k pláči.Naštěstí mi na to činčání zbydou další tři místnosti.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, i můj syn je marný případ. Pořádek neudrží půl hodiny :-) No co se dá dělat ...
      Ještě, že máme místa, kde se realizujeme :-)
      Pěkný adventní večer. Jitka

      Vymazat
  6. Jituš, krásně to máš nazdobeno. taky se těším na volno, klid a pohádky. Tak snad nám to vyjde, držím pěsti.
    pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, i u tebe je to pěkně nazdobené. Moc se mně líbí ten nový anděl.
      Měj se hezky a užij si zbytek adventu. Jitka

      Vymazat
  7. Jitu, taky sním o bílých Vánocích:-) No a letos zatím předpověď vypadá nadějně, tak snad se splní. Přála bych to celé ČR. Máš to doma krásně nazdobeno, já dnes dělala vaječňák a slepila poslední cukroví. Vše nachystáno, nabaleno a stromek čeká v pergole, tak už jen toho kapra a může přijít Štědrý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, no já žasnu, jak je někdo takto připravený. Já jsem včera upekla cukroví a musím se pustit do balení dárků. Ale stromek už taky máme.
      Pěkný adventní večer. Jitka

      Vymazat
  8. Ve skrytu duše chci věřit,že alespoň trochu budou letošní Vánoce bílé. Uvidíme !
    Nazdobeno máš doma tedy nádherně. Musím si fotky projet ještě jednou.
    Hezké odpoledne čtvrté adventní neděle, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já stále taky věřím, že aspoň nějaký poprašek nám bude dopřán. Vánoce pak mají docela jinou atmosféru.
      Děkuji a přeji i tobě pěkný adventní večer. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.