pátek 10. prosince 2021

Bude zima, bude mráz

 ... a bude náledí. A bude roční období, které z těchto důvodů nemám právě v lásce. Jsem teplomilný tvor a i v sauně trvá, než se začnu potit. Od prosince do února nosím hlavně kalhoty a teplé svetry. I v této kombinaci se snažím o aspoň trochu té elegance, ale prvořadé je pohodlí a zateplení.

Pokud tomu počasí přeje, obléknu i sukni, buď tvídovou nebo manšestrovou. Tuto bordó manšestrovou sukni jsem si koupila v sekáči snad před 15 lety a každý rok ji vytáhnu. Je nadčasová a dobře kombinovatelná.  


Sukně sekáč, svetr z místního butiku, lodičky Tamaris, kotníkové boty Quazi (e-obuv), kabelka Orabela (emotys.cz)


Svetr Esprit, náhrdelník Bijou Brigitte.

 

Vínově červený svetr je v pěkném odstínu a jeho jednoduchý vzor si říká o nějaké barevné oživení.

 

Svetr Esprit, kalhoty z místního butiku, šátek s. Oliver.


 

Pro žlutou a hořčicovou barvu mám slabost. Nabíjí energií a přináší slunko do zimních dnů. Tento rolák je navíc velmi příjemný a teplý. Nemám žádné dlouhé kabáty a tento svetrový byl takový pokus. Zpočátku jsem si připadala jako Rumburak, ale nakonec jsem spokojená.

 

Rolák, svetr, kalhoty - vše z místního butiku.





 

Do velké zimy ráda kombinuji tenký rolák a propínací svetr. Vybírám ty s vlnou nebo kašmírem. Jsou extra příjemné a zahřejí.

 

Rolák z místního butiku, propínací svetr Esprit, kalhoty Benetton, kotníkové boty SPM (Zalando).



Teplá šála z místního butiku.

 

Tento svetřík jsem ukazovala už minule v elegantních kombinacích se sukní. K džínům se mně líbí taky.

 

Svetr a šála z místního butiku, džíny Esprit, kotníkové boty SPM (Zalando), kabelka z italské kožené kabelky.cz



Šátek Bijou Brigitte, vínové kotníkové boty Baťa.

 
Nakonec tu mám pár vzájemných kombinací. Většina mého oblečení je vzájemně kombinovatelná a není pak nutné mít přecpanou skříň.
 
Rolákový svetr z místního butiku.







A jen tak mimochodem: V zimním období je i pár slavnostních dnů, jako je třeba Štědrý den, kdy se načančám. Letos to bude tylová sukně s jednoduchým svetříkem a možná doplním šátkem. 

 



V reálu je šátek téměř ve stejném odstínu jako sukně.

Sukně z chicwish.com, úpletová halenka Esprit, šátek Bijou Brigitte, lodičky Tamaris.

 

16 komentářů:

  1. Já myslím, že Ty jsi načančaná nejen ve slavnostní dny. Tedy ta sukně, ta se mi líbí. No nejen ona, ale všechny Tebou nafocené modely jsou moc líbivé, pohledné - prostě máš vkus !
    Pěkný den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za milá slova a omlouvám se všem za opožděné odpovědi. Nějak přestávám stíhat nebo co.
      Pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  2. Mám Tvoje módní přehlídky moc ráda. Máš moc hezké věci a kombinovat umíš na 1. Za mě nejkrásnější poslední model, sukně s černým vrškem - nádhera. Taky si cením, že uvádíš odkud věci máš, a druhak z vlastní skříně :)))). Nemám ráda na blozích placené reklamy značek.. zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to jsi mě potěšila. Ono nafotit a popsat takový příspěvek zabere celkem dost času, takže jsem ráda za zpětnou vazbu. A potěší mne i milá slova, samozřejmě :-)
      Já mám některé věci opravdu dlouho a ráda se k nim vracím. není nad to mít dobrý padnoucí základ a pak už jen doplňovat a kombinovat s novými. A úplně nejlepší je objevit novou super kombinaci z věcí, které už mám a nenapadlo mě je vzít k sobě.
      Děkuji za návštěvu a přeji ti pěkný adventní týden. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, máš opravdu hezky kombinovatelný šatník. A samé pěkné kousky. Já bych brala vínovou sukni a vínový, šedý a petrolejový rolák - to jsou barvy, ve kterých nevypadám jak obživlá mrtvola. Můj šatník by vyžadoval radikální obnovu. Chci začít s vytříděním toho, co už nenosím a do čeho se nevejdu a teprve pak nakupovat nové kousky. Ale ani do jednoho se mi nechce ...
    Díky za módní okénko a hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, roláky teď nosím dost. Jednak je v nich teplo a pak se dobře kombinují s kardigany, vestami i bundičkami.
      Úklid skříně taky nepatří mezi mé oblíbené činnosti, ale když si to rozfázuju, tak je to činnost ještě snesitelná. Jedno odpoledne přeberu šuplíky a police, druhé to, co je na ramínkách a třetí komodu. Jen mám problém dávat pryč věci, které už tak často nenosím, ale stále vypadají moc dobře. S tím bojuji.
      Krásné odpoledne přeji. Jitka

      Vymazat
  4. Wow ta sukně!!!! Ta je nádherná ))
    Ale ty máš všechny outfity naprosto dokonalé jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, na sukni mně dala tip kamarádka Kristýna, která má na super kousky čich. Žije v Německu a tam je nabídka úplně někde jinde. Miluju tamní outlety. To tady není. Za pár kaček si lze zmodernizovat šatník a na jednom místě.
      Přeji ti pohodový týden. Jitka

      Vymazat
  5. Jituš,líbí se mi všechny outfity.Jak vidím manžestrovou sukni,tak jsem si vzpomněla na jednu,kterou jsem si kdysi ušila.Byla ze slabého hnědého manžestru,přes boky úzká a dále rozšířená.Byla jsem vždy štíhlá,tak jsem si to mohla dovolit.Ženský mě na ulici zastavovaly,kde jsem ji koupila.
    A ta slabá sukně je úžasná.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, taky se mně to stávalo, že mne oslovovaly cizí ženy a vyptávaly se na původ oblečení, které bylo šité od švadleny. A vloni v létě mne potěšila snad osmdesátiletá paní, kterou jsem viděla prvně a přes ulici na mě volala, jaké mám krásné šaty. Ach, to potěší.
      Měj se hezky a užívej adventu. Jitka

      Vymazat
  6. Jitko, máš můj obdiv za umění kombinovat. Tvé outfity jsou pěkně sladěné, a barvičky příjemné.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, mě to vždycky bavilo. Už na základce jsem si kreslila oblečení, ale to bylo z říše snů ... za komunistů :-) nabídka mizerná, všechny jsme měly stejný svetr :-)
      Přeji ti klidný adventní týden. Jitka

      Vymazat
  7. Jitu, budeš elegantní i v zimě! A ta vánoční sukně... ach!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ani jsem netušila, že se sukně bude tolik líbit. Ale je fakt hezká :-)
      Přeji ti v novém týdnu málo stresu a hodně pohody. Jitka

      Vymazat
  8. Jituško, krásná módní přehlídka. A ta tylová sukně! Ta je nádherná. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ti za milá slova a přeji krásný večer. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.