neděle 29. března 2020

Šály, šátky, šátečky

Patří spolu s kabelkou k doplňkům, které využiji každý den. Šál a šátků mám požehnaně. Různé velikosti, materiály i barvy. Klidně bych s nimi mohla jít do další sběratelské výzvy.

Dokáží pozvednout i obyčejné bílé tričko. Hodně záleží na uzlu. Já jich umím celkem dost a ráda se učím nové motanice.


Tričko z Peek&Cloppenburg z výprodeje za 90 Kč


Velké šátky vypadají hezky v sakách, bundách, kabátech. Složené pěkně doplní svetříky a halenky.





Malé šátky vážu většinou do rozhalenky nebo výstřihu.




Šály jsou velmi praktické a dají se uvázat na spoustu způsobů. Jen je třeba jim nechat volnost a zbytečně je neutahovat.








Kruhové šály nenabízí moc variant, ale je to rychlovka, která vypadá vždycky dobře.  




A jen tak mimochodem: Letošní jaro moc módě nepřeje. Jarní trendy si není kde vyzkoušet a ani není moc možností kam je nosit. Ledaže bychom je doplnily roušku v trendy puntíku 😀
Mně pěkně zkombinované oblečení pomáhá psychicky. Když se cítím v něčem dobře, můžou mně všechny trable vlézt na záda. Alespoň na nějaký čas. 
V knihkupectví jsem náhodou otevřela už nevím jakou knihu, ale okamžitě mě oslovila věta " Rtěnku na rty a jde se bojovat s životem." Nebo s tím hnusným koronavirem - dodávám.

  


15 komentářů:

  1. Jituško, někdy k Tobě přijdu na kurz vázání šátků a šál. Mám jich rovněž požehnaně, jen někdy se mi nedaří nic pěkného uvázat :-(. Pěkný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,
      já se někdy taky zaseknu a nic kloudného nezamotám.
      Pěkný den.
      Jitka

      Vymazat
  2. Jituš,tohle mě baví.Šál a šátků mám hodně,hlavně také proto,že v mém věku už není krk úplně nej a ještě mám malou strumu a tak zakrývám a zakrývám,jak to jde.Krásně jsi svoje šátky a šály nafotila.Všechno máš sladěné.Máš pravdu,že letošní jaro módě nepřeje a já mám pár nových věcí.
    Jedině,kam se teď mohu vyfiknout jsou nákupy pro seniory od 8-10 hod.
    Měj hezký týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, musíme doufat v brzký konec této záležitosti. Nejen kvůli módě.
      Hezké odpoledne.
      Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, šátky a šály mám taky ráda, i když v poslední době jsem je docela zanedbávala a halenky doplňovala spíš korálky, řetízky a podobnými "šmuky". Tedy kromě teplé šály nebo kruhového šátku do kabátu, aby mi netáhlo na krk (ale ty odkládám s kabátem). Ale až se zase začnou nosit jen saka, tak přijde jejich čas
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, už se taky těším až odložím teplé bundy a kabáty. Snad s teplem přijdou i nové nadějné dny.
      Klidný den.
      Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, kochám se! taky se snažím se šátky a šálami trochu čarovat, mám to moc ráda! Líbí se mi, jak si své modely vyladila, to mám ráda, když se opakuje, třeba jen v detailu jedna barva nebo je oblečení tón v tónu...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, a je to teď velký trend - tón v tónu nebo ve stejné barvě. Určitě to prodlužuje postavu a snad i zeštíhluje :-)
      Klidné odpoledne
      Jitka

      Vymazat
  5. Mám problém, celoživotní.
    Měla jsem se narodit na Jamajce, nikoliv v Čechách. Strašně mi vadí na nohách boty a ponožky, na krku rolák a šála. Letos jsem se překonala a něco jsem na krku snesla, něco málo. Uznávám, je to autistické, je to velice svazující, ale je to realita.
    Takže když pak vidím takto elegantně a nápaditě doladěné kombinace, mohu jen závidět.
    Je to apartní, elegantní, stylové, bohužel ufoni mohou jen tiše závidět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, na Jamajce, jo? :-)
      Ale je pravda, že ne každý na krku něco snese. Maximálně rodinu :-)
      Hodně zdraví
      Jitka

      Vymazat
  6. Moc krásné šátky i jejich vázání. Jsi moc šikovná. Já moc šátků na výběr nemám, ale líbí se mi. Přeji super krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, máš krásnou sbírku šátků a šál. :-D I já se snažím šálami a různými šátky "dekorovat" svůj oděv. Neumím je však vázat a nikdy nejsem s výsledkem spokojená. Je ty kruhové šály vypadají trochu k světu.
    Hezké a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si stejně oblíbím pár uzlů a s těmi si vystačím.
      Krásný den.
      Jitka

      Vymazat
  8. Wau, to je pěkná sbírka šál a šátků. Mám jich taky pár, ale neumím si je tak efektně uvázat. Michodem, roušku mám vínovou s bílým puntíkem:-). Pěkné dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.