neděle 21. srpna 2022

Co mě baví v létě II.

V opravdu horkých letních dnech skočím do šatů a běžím do práce. V dny, kdy slunce nepálí tak úmorně, si ráda vezmu sukni nebo zkrácené kalhoty a pustím se do kombinační hry. Oblečení si nachystám už večer, v klidu a beze spěchu si vyzkouším to, na co bych mohla mít zítra náladu.



Stále se držím pravidla velké kombinovatelnosti a tak není potřeba velkých nákupů. Využiji oblečení, které už mám ve skříni a jen něco málo dokoupím. 

Letos jsem za plnou cenu kupovala jen pár triček na dovolenou. Všechno ostatní jsem pořídila ve slevách. Žluté mokasíny i modré espadrilky byly do čtyř stovek. Černobílá košile také. Investovala jsem do overalu a džínových 3/4 kalhot. Jsou to věci, které užiju několik sezón a mám z nich radost. Vyplatilo se vydržet a koupit až v 50 % slevě.




7/8 kalhoty Marks&Spencer, tílko H&M, košile Monki (About You).
 
Sandály hnědé Pikolinos, bílé tenisky Moleca, černé na podpatku Tamaris, metalické Caprice, bílé Faith (Zalando).


A bílé zkrácené kalhoty ještě jednou. Zelená se v poslední době objevuje v mé skříni stále častěji. 

 

Džiska Orsay, tričko Tom Tailor.



Široké (a také zkrácené) kalhoty Marc O´Polo jsou mé oblíbené. Moc dobře sedí a barva se dobře kombinuje jak s tmavými tak i světlými tričky.

 

Kalhoty Marc O´Polo, bunda s.Oliver, triko Montego




Halenka Reserved.

Šál jsem si koupila v Lucce.

Obout se dá cokoliv. Od tenisek Gabor, přes baleríny Clarks, mokasíny Humanic až po všemožné sandály.

Přes léto šperkům moc nedám, ale náramky nosím stále nějaké.


Univerzální a pohodlná je loňská sukně z s.Oliver. Letos k ní ráda nosím halenku z Marks&Spencer, kterou už mám snad 15 let.

 


Svetřík Benetton, košilová halenka Marks&Spencer, sukně i pásek s.Oliver.


Metalické Caprice, hnědé Picolinos.

K bílé sukni se dá vzít cokoliv. Krásné jsou bílomodré námořnické varianty. Já jsem letos šla do přírodních odstínů zelené, béžové a hnědé.
 

Sukně Marks&Spencer, džiska Orsay, tričko Marc O´Polo, pásek z Lindosu.




Modré espadrilky Marco Tozzi.



Tričko s.Oliver.


K světlým 3/4 džínům s širokými nohavicemi (Marc O´Polo) se hodí snad všechno...


Tunika z trhu na Sardinii.


Tunika Marks&Spencer.


Košile Gate. 


Svetřík Lindex.


Tričko Marc O´Polo.


Tričko OVS z Itálie.

Tričko s.Oliver.



Tričko Marc O´Polo.

Obout se dá taky cokoliv. Tenisky Moleca, mokasíny Högl, pantofle prastaré z Itálie, baleríny Clarks, sandály Marco Tozzi.

 

Troje kalhoty, dvě sukně, pár triček a košil - a je z toho tolik variant, že pokud jste došli až sem, máte můj obdiv 😊. Přeji všem krásný, nápaditý a elegantní konec léta. 


A jen tak mimochodem: Nesmím zapomenout na kabelky. Černé a hnědé teď odpočívají ve svých vacích. Jejich čas přijde zase na podzim. Teď si užívám různé košíky a kabelky se strukturou výpletu anebo malé barevné crossbody.




12 komentářů:

  1. Krásné kombinace,doplňky,všechno.Jsi velká parádnice.Riflová bundička je vděčná,mám ji už několik let a vždy mi oblečení nějak omladí.
    Jituško,hezký večer a pěkná začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, parádnice bych neřekla. Nemám až tolik ráda, naparáděné oblečení a ovešení doplňky. Mám ráda když oblečení a doplňky najdou společnou řeč. A čím je to jednodušší, tím lepší.
      Díky za návštěvu a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  2. Jitu, tvé módní příspěvky mě baví! Jsi můj člověk. Ty ani na zahradu nevyjdeš nesladěná a to mám tak ráda! I já večer vím, co si budu na sebe ráno oblékat, chaos po ránu fakt nemám ráda...
    Měj pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na zahradu to musí být hlavně pohodlné. Když v tom člověk ještě vypadá dobře, tak je to bonus a nestydíš se otevřít pošťačce :-)
      Přeji ti klidný týden a snad už bude i lepší počasí. Jitka

      Vymazat
  3. Tak to je zase pokoukáníčko. Ta Tvoje módní okénka si vždycky užívám. Jeden kousek hezčí nežli druhý.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, kombinuješ moc hezky. Já jsem v tomhle trochu děsná - vybírám až ráno (podle nálady, pohledu z okna a na předpověď počasí v mobilu). Kabelky nestřídám - už před pár lety jsem přešla na městské batůžky (a ten poslední je černý, tj. jde ke všemu, takže se ani neunavuju přehazováním věcí a nosím pořád jeden). A co vůbec nenosím, jsou náramky - strašně se mi líbí, ale taky mi na ruce strašně vadí, takže jsem je vždycky donesla max. do práce a tam je sundala (a zapomněla).
    Z tvých kousků se mi nejvíc líbí obě černobílé halenky (zbytek je mimo mou barevnou paletu, takže mne tolik neoslovuje). A samozřejmě džínová bundička - to je můj oblíbený šatníkový kousek.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já někdy ráno taky zjistím, že lije jako z konve a musím improvizovat a měnit. Včera mně to bylo stejně houby platný. Lilo tak, že jsem přišla promoklá, ale naštěstí to na mě uschlo celkem brzo :-)
      Měj pohodový den. Jitka

      Vymazat
  5. Jituško, díky za další módní přehlídku, krásně kombinuješ. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.