sobota 16. dubna 2022

Velikonoční

Po dvou covidových letech se vrací Velikonoce tak, jak jsme je znali dřív. Se zvyky, s návštěvami, s výlety. Nejvíc se na ně těší nejspíš náš synek, neboť se s kamarády v pondělí pokusí o rekord v počtu vymrskaných maminek, babiček a především spolužaček.  


Bob a Bobek z manželovy dílny.


Dnes to bude víc o fotkách, o tom jak jsme se na Velikonoce nachystali u nás. Je to vlastně časosběrná reportáž, focená během celého dubna.


Hnízdo dostalo novou, velikonoční výsadbu.

Koleda pro kluky.

Pryskyřník tentokrát v květináči.

Bez zajdů a nějaké té drůbeže by nebyly Velikonoce.


V kuchyni.


V jídelně.

Tradičně.

Na jídelním stole.

Do kuchyně jsem pustila víc barev.

Hortenzie v doprovodu břečťanu a holuba.


Z koupelny.

Letos jsem pekla beránka s mandlemi, smetanou a sekanou bílou čokoládou. Už je ho jen kousek.

Jeden zajda pronikl až ke dřezu.

Bylinky jsou v kuchyni na více místech. V podstatě všude tam, kde je místo.

Tulipány jsem chtěla bílé, ale neměli ani jeden. Nakonec z těch žlutých mám větší radost. Už by to u nás vypadalo jako na svatbě.




Vajíčka z KIKu.


A teď "svatební" série. Nakoupila jsem jednotlivé květiny a pak jsem se pokusila o jarní aranžmá. Už ani nevím, kolikrát jsem to předělávala 😄.

Nechtěla jsem se moc barevně rozjíždět a vyhrála to bílo-zelená kombinace.



V koupelně.

Kytka ze zbytků. V reálu vypadá moc pěkně a moc času jsem jí vlastně ani nedala.

Připraveno na velikonoční snídani.


Můj oblíbený ptáček.






A jen tak mimochodem: Nesmím zapomenout na výsledky losování...
Já jsem tedy vlastně nelosovala. Jako správný cifršpión jsem na to šla matematicky. Poslední komentář k bábovkovému příspěvku napsala Eva 13.4.2022 v 18:37 hodin. Součet všech těchto čísel je 33. Tolik komentářů není a tak sčítám ještě 3+3=6. Vítězkou a majitelkou prkýnka se stává komentář č. 6 a to je Světlanka. Blahopřeji. Prosím kontaktovat na e-mail mimochodem25@gmail.com. Ostatním děkuji za účast a všem přeji 

Krásné velikonoční svátky


13 komentářů:

  1. Jitko, máš to krásné - jako vždycky. Moc se mi líbí dřevění králicí v zahradě, konvička s ptáčkem, květinová aranž i ta kytice ze zbytků. A žluté tulipány byl dobrý kup - úplně ten kout rozsvítily.
    Já si na Velikonoce jako předčasnou nadílku vykoledovala nějakou virózu, takže se mírně omrzelá, usmrkaná a ukašlaná snažím udělat něco na chalupě. Moc mi to nejde a výrazné ochlazení tomu taky nenahrálo. Doufám, že přijdou lepší dny - minimálně bez nudle u nosu :).
    Krásný zbytek Velikonoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji za komentář a přeji ti brzké uzdravení.
      Pěkný jarní týden. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško maš to nadherne a ještě šikovneho manžela.Ja si nazdobila jenom stůl v kuchyni a u sebe v pokojiku.U chlapů v pokojích jsem to už vzdala.Tak se rada pokocham jinde.Těšim se hlavně na celou rodinu,že k nam přijde trafičně na oběd
    Měj hezke a pohodove Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, svátky jsou hlavně o tradicích a rodinných setkáních a pohodě. Je fajn, že letos se to povedlo a mohli jsme si Velikonoce užít jako dřív.
      Krásný jarní týden. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško, moc ráda jsem se prošla vaším domem a užila jsem si každou fotku. Vkus a cit pro barvy i tvary. Krása.
    Přeji příjemnou sváteční neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za milá slova a přeji ti klidný nový týden. Jitka

      Vymazat
  4. Ach to je tedy nadílka jarně-velikonoční krásy. Kráásné, vkusné. Prostě to umíš !
    Pohodovou velikonoční neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, máš to krásně nazdobeno, kochala jsem se fotkami. Měj pohodové velikonoční pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji a také ti přeji pěkný nový jarní týden. Jitka

      Vymazat
  6. Gratuluji vítězce ke krásné ceně. Bude dělat velkou radost. Měli jste doma krásné Velikonoce. Jak dopadl synův rekord ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přesné číslo nevím, ale podle toho, jak po obědě hned vytuhnul, řekla bych, že pokud nepřekonali, byli blízko :-)
      Měj pěkný jarní týden. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.