sobota 5. února 2022

Sleva, Sale, Sconto

Hned na začátku musím říct, že jsem letos ve slevách nějak moc nelovila a ani neulovila. Nabídka je sice velká, ale kvalita jak materiálu, tak zpracování jde sezónu od sezóny dolů. Na rozdíl od cen, ty letí nahoru téměř raketově. Nějak nemám motivaci zaplatit téměř dva tisíce za halenku bez nápadu, pytlovitého střihu a ze 100% polyesteru. V obchodech s módou jsem vlastně od Vánoc nebyla a ani mě tam teď nic nenutí chodit. 




Na ABOUT YOU jsem měla vyhlídnuté šaty, ale koncem roku byly stále dost drahé. Nevím, jak tady funguje systém slev, protože cena tady lítá nahoru, dolů a zase nahoru. Takže, když v lednu spadla asi na polovinu, objednala jsem. 


Šaty "SUSA" od Weekend Max Mara.


I tak levné nebyly, ale místo třech triček a dvou svetrů, které nepotřebuji a za které bych ve slevách utratila možná ještě víc, jsem si koupila jedny šaty z úžasného materiálu, nadčasového střihu a dokonalého zpracování. Zaujal mne i neobvyklý vzor a bordó barvu prostě miluji. 




Mám ráda zavinovací střih šatů i halenek nebo svetrů podle Diany von Furstenberg. Potíž je v tom, že některé výstřihy se otvírají a nežádoucně odhalují to, co by neměly. U těchto šatů jsem velmi spokojená. Výstřih sedí dokonale a není potřeba nic sešívat.




Šaty jsou z nemačkavého úpletu, což zvlášť v práci hodně ocením. Materiál je pevný, který neprozrazuje nedokonalosti postavy a ani nerýsuje tvar spodního prádla. V bočním švu má sukně kapsy, což se na kapesníček může hodit. 




Druhým a posledním fashion úlovkem byly kožené sandály Picolinos. Už jsem tu dřív o této španělské firmě psala a na jejich boty nedám dopustit. Kvalitní kožené materiály, nadčasové střihy, precizní zpracování a hlavně to pohodlí při nošení mě nutí se k této značce opětovně vracet. 




Kupovala jsem je na eobuv.cz a opět jsem využila slevové akce v lednu. Boty tady kupuji celkem často. Není to úplně snadné kupovat boty po netu a když se netrefím do velikosti nebo mně z nějakého důvodu nesedí, lze je bezplatně vrátit.



Slevových akcí jako jsou Dny Marianne, Black Friday nebo sezónní výprodeje využívám. Předem se připravím, nákup si promyslím a nenakupuji impulzivně. Nejdřív se podívám, co mně dochází, čemu se blíží konec životnosti nebo po čem toužím, ale nechce se mně za to dávat tolik peněz. Potřebuji další černé tričko? Není tento šedý svetr podobný tomu z loňska? Barva je zajímavá, ale bude mně slušet?  

Pravidelně každoročně kupuji kosmetiku, kterou mám vyzkoušenou a bez které si svůj den dovedu představit jen těžko. Kosmetika je na netu všeobecně levnější než v kamenných prodejnách a když je ještě nějaká slevová akce, není nad čím přemýšlet.




Řasenka Lancome a tužka na oči Clinique mně vydrží bez problému rok, make-up Clinique i déle. Tady se investice vyplatí. Jsem s nimi spokojená a když dochází, kupuji opakovaně. Letos například na stránkách parfumerie Douglas.






A jen tak mimochodem: Letos jsem si udělala slevovou radost i pár doplňky do domu. Vše jsem koupila v povánočním výprodeji v květinářství u nás ve městě.


Koník mně padl do oka první. 


Svícny z krakelovaného skla zdobí jídelní stůl.


Džbán - váza se mně hodí ke keramice, kterou už mám v jídelně.




A nakonec mě potěšila taková maličkost, jako jsou korkové "podtácky" pod svíčky nebo pod hrnky.




16 komentářů:

  1. Jitko, moc pěkné úlovky. Šaty mají krásný vzor i barvu a moc se mi líbí ten džbánek na předposlední fotce.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Taky mne šaty zaujaly a určitě "naživo" nezklamaly. Doplňky už si vybírám promyšleně, mám jich celkem dost a místa už není tolik.
      Měj pěkný týden. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, ulovila si moc krásné kousky. Souhlasím, nabídka byla obrovská, o slevách se dá polemizovat a o kvalitě většinou ne - je prostě hrozná!
    Šaty jsou úžasné, mám tenhle střih taky moc ráda, sandálky super (ty jsem ulovila i já, Clarks) a kousky domů by se hodily i k nám!
    Byla si prostě úspěšná!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, řekla bych, že nasadí cenu hodně vysoko a pak dávají slevy. Prodají se stejnou marží a my jsme spokojení, jak jsme nakoupili výhodně. Fakt je potřeba nad tím přemýšlet a podívat se i jinde. Kvalita mě hodně rozčiluje a říkám si, že fakt zkouší, co vydržíme.
      I tobě přeji klidný týden ve zdraví. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško,šaty jsou nádherné.Vždy jsem ráda nosila šaty a i teď jim dávám hlavně v létě přednost.Sandály vypadají pohodlně a ostatní doplňky do bytu i kosmetika parádní.
    Nakoupila jsi dobře.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já v létě nosím z 80% jen šaty, bez těch by to nebylo léto. A pohodlných sandálů, které netlačí a neřežou není nikdy dost.
      Měj krásný týden. Jitka

      Vymazat
  4. Fakt dobrý nákup. Moc hezké šaty! Určitě Ti budou moc slušet.
    Sandály mi hodně padly do oko, no a věcičky do domácnosti by i u nás našly uplatnění.
    Pěknou pohodovou neděli, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Všechny koupené věci můžu doporučit, jsem s nimi spokojená.
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  5. Jitko, samé krásné věcičky sis koupila. Mám také ráda slevy, ale ty opravdové, ne jako v Mountfieldu. Šaty jsou moc hezké, jak vzorem, tak střihem. A líbí se mi i doplňky do domácnosti.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, u letáku z Mountfieldu jsme se s manželem dost pobavili. Doufám, že není moc lidí, kteří jim na ty nehoráznosti skočí.
      Díky a měj pohodový týden. Jitka

      Vymazat
  6. Brala bych všechno:). Šaty prostě nádherný,kosmetika Clinique je vynikající. Tento džbánek jsem kupovala před dvěma lety mamce v nějakém zahradnictví u nás k narozeninám,taky mi padl do očka. Klidný týden,Sylva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sylvo, máme hodně podobný vkus, že? :-) Já jsem se vším taky spokojená a už se těším na jaro a změnu šatníku.
      Děkuji za návštěvu a budu se těšit příště. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.