neděle 23. února 2020

Zimní móda

V zimě se moje outfity mění, zatepluji a ubírám na barevnosti. Tak nějak přirozeně, nepřemýšlím o tom. Tlumené barvy mně přijdou na zimu patřičnější. Jsem celkem zimomřivá, ale navlečené je mně zase horko. Takže vrstvím a počet vrstev přizpůsobuji teplotě.
Letos jsem moc nových kousků nepořizovala. Vždy vybírám nadčasové, kvalitní, v barevnosti, která půjde dobře kombinovat s tím, co už mám ve skříni.
Dlouho jsem si nemohla vybrat lehkou vestu, až letos jsem našla tento kousek v Espritu. 


Dražší kousky doplním levnějšími. Tvídová sukně je ze sekáče.

Téměř každý outfit doplním šátkem nebo šálou.

Vrstvím, přidávám, odebírám 

Jemné termo triko Intimisimi a kašmírový svetr Marks&Spencer, dokonalá kombinace pro zimní dny

I druhý outfit je kašmírový. Tento twinset považuji za nejlepší sekáčový úlovek. Svetřík i halenka jsou ze 100% kašmíru, celkem za 160 Kč. 3/4 tvídové kalhoty jsou taky ze sekáče. Ano, občas se trefím na kvalitní kousky v mé velikosti. Často najdu kousek s lepším materiálovým složením, než ten, který je dnes v obchodě a proč nedat novou šanci kvalitní věci. Navíc pak mám u pokladny fakt super pocit 😀.




 Neutrální barevnost twinsetu přímo vybízí ke kombinování s šátky.






A další a další
Sportovnější zimní varianta: Džíny do zvonu Angels a rolák Esprit. Opět v kombinaci s tenkým termo trikem Marks&Spencer. 




Tuto sukňovou variantu mám ráda i na podzim s "koženým" sáčkem za pár eur z Itálie.


Svetřík Esprit, plisovaná sukně H&M, náhrdelník od kamarádky



A jen tak mimochodem: Slevy, slevy, slevy. Je jich teď plná e-mailová schránka i obchody. Pokud už tedy ve slevách něco kupuji, tak kvalitní nadčasové kousky, které vydrží několik let a které opravdu vynosím. Letos jsem si pořídila troje kvalitní boty. Většinou to mám tak, že když něco potřebuji a ještě k tomu mám konkrétní představu, jak by to něco mělo vypadat, neseženu nic. Tyto boty mně padly do oka a tak jsem si tentokrát pořídila zelenkavé mokasíny (ty se hodí od jara do podzimu), pohodlné lodičky v tělové barvě (ty už sháním dlouho) a tmavě modré sandály, které se mně v létě tolik líbily a tak by se mně hodily (ale ta cena už méně). Už se nemůžu dočkat, až společně objevíme jarní barevný gejzír.









10 komentářů:

  1. Jituš,máš to vše krásně sladěné.Pěkné kousky.Také ráda vrstvím na sebe.V sekáči jsem jednu dobu ráda nakupovala,daly se tam sehnat zajímavé věci,teď už málokdy.Chodí asi více lidí.V sukni chodím ráda a i v zimě.Baví mě tvoje móda.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je pravda, že jsem taky už delší dobu nic pěkného neobjevila. Určitě chodí víc lidí a taky už asi i jinde došly kvalitní kousky.
      Děkuji a přeji pěkný týden.
      Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, krásné věci. taky mám ráda šátky, mám jich požehnaně, ale šátků není nikdy dost :-). Měj krásný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, já jsem na šátky regulérní maniak. Mám jich dvě krabice + plný šuple (fakt velký) kabátových v předsíni.
      Tobě taky pěkný týden.
      Jitka

      Vymazat
  3. Jituško, děkuji za nahlédnutí do tvého šatníku. Šedou nenosím, ale jinak - moc se mi líbí tvé ladění tón v tónu, to má ráda, na ostré kontrasty mě neužije, to se mi líbí na jiných :o)
    Taky jsem si koupila pár jarních kousků, i botičky, už se těším, až odložím kabáty...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já šedou vždycky musím s něčím zkombinovat, jinak je výsledek šedá myš. Tón v tónu mě baví moc. Chce to ale cit, aby výsledek nebyl fádní.
      Na jaro se už také těším, ale zatím jsem pořídila jen nové široké džíny. A teda ty botičky :-)
      Krásný večer.
      Jitka

      Vymazat
  4. Je to krásně barevně sladěné. :-) Šedou nosím, ale musí k ní být nějaký barevný doplněk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já taky. A moc se těším na jarní barevnost a svěží povětří.
      Pěkné odpoledne.
      Jitka

      Vymazat
  5. To je pěkná oděvní kolekce a ty botičky, no paráda.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.