pondělí 17. února 2020

Gatě story

Mám problém koupit si kalhoty, které by mně opravdu seděly. Mé slovanské hrušce jsou kalhoty buď úzké přes boky nebo mně v pase přebývá 10 a více cm látky. Když byly trendy kalhoty s nízkým sedem, tak jsem si dlouho žádné nepořídila. Ty se s tímto typem postavy zkombinovat fakt nedají. Proto, když se mně poštěstí a kalhoty sedí přes boky, v pase a dokonce nemají obtažené nohavice, beru je bez delšího váhání. 
Při čekání na manžela (elektro prodejna) a děti (komiksový obchod) jsem z nudy a i ze zvědavosti vlezla v Brně v Rozkvětu do prodejny, o které jsem si nějak nebyla jistá, co to vlastně je. Sekáč, outlet? No nic, koukám se, většina oblečení XS a najednou vidím kalhoty Marks&Spencer ... elegantní střih s volnými nohavicemi, černobílý vzorek, za pár korun. No ty bych určitě využila. Po vyzkoušení jsem je už nedala z ruky, seděly perfektně. 







A jen tak mimochodem: Při placení slečna dala peníze, místo do pokladny, do průhledného boxu. Venku už mně manžel ukazuje tuto ceduli na výloze:




No prosím, tak mám kalhoty, které mně nejen krásně sedí, ale mají i nevšední minulost. Která holywoodská star je asi nosila? 😎 A je mně sympatický i nápad nadace, ráda jsem přispěla a ještě pošlu kamarádky. 

8 komentářů:

  1. Jitko, moc se mi líbí vzorek. A původ kalhot je fakt zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš,kalhoty se mně moc líbí,kdysi jsem měla podobné.Je to jako pepito,nebo,jak se ta látka jmenovala.Já úplně nesnáším kalhoty s nízkým pasem,nemám žádné boky,jsem rovná a nízké kalhoty mně nemají na čem držet.A původ kalhot je vůbec zajímavý.Nakoupila jsi dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já vůbec nechápu, pro koho ty bokovky šili. Málokomu sedly.
      Pěkný večer.
      Jitka

      Vymazat
  3. Tak to je několikanásobná radost!
    Jitu, gratuluji k parádnímu úlovku! Kdo ví, v kterém filmu je uvidíme :o)
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bůhví, Angelina je nosila těžko :-)
      Krásný večer.
      Jitka

      Vymazat
  4. Jituš, to hřeje dvakrát, že? Sednou, cena a navíc máš v kapse i dobrý skutek. To jsem vůbec nevěděla, že v Rozkvětu něco takového je, zkusím někdy kouknout. Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, je to v Rozkvětu dole, až vzadu zastrčené (u akvárka). Tak ať dobře pořídíš.
      Měj se hezky.
      Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.