pátek 25. října 2024

Podzimní atmosféra

Že je podzim v plném proudu je nezpochybnitelné. Stromy mají barevné listy, holky teplé kabátky a náš kocour o kilo víc. Jak si podzimek užívá terasa už víme, dnes se půjdeme ohřát dovnitř, do domu.

 


Měnit letní atmosféru za podzimní zabere dost času. Postupně se posouvám z jídelny do obýváku, od stolu ke komodě. Zkouším, kombinuju a trvá mně celou věčnost než jsem spokojená. Nechám to tak nějaký čas a pokud přijde nová inspirace nebo nápad, měním a začne to celé odznovu. Jenže od toho nejde pomoci. Je to marný a zábavný.

 




Podzim je plný barev a ani já si nedovedu představit náš dům bez barev. Ráda se podívám na interiér ve skandinávském stylu, ale pro mne je to málo barevné. Doma chci mít tlumené barvy, v elegantním odstínu. 


 


Vínově červená, režně bílá, okrově žlutá, ocelově modrošedá, jedlově zelená... to je můj podzimní semafor.   

 


Jídelní stůl na podzim ovládla měděná, která se k tomuto času moc hodí. Měděnou sbírku jsem doplnila černými břidlicovými podložkami a zelenou, na kterou se měď časem mění.  








Zelená s přírodními tóny. 





V obýváku režně bílé dopřeji hnědou, zlatou, měděnou...













Zlatá v doprovodu zelené a hnědé... 





Bílo hnědé tóny na chodbě... Miluju ty houbičky a šípky.





Trochu zelené i do koupelny...



 


A jen tak mimochodem: Na letošní podzimní věnce a věnečky jsem dlouho neměla čas. Nakonec jsem si udělala pěkné sobotní odpoledne, teple se oblékla, rozložila materiál všude pod pergolou a užila si ty nádherné barvy, kombinace, rostliny.    








Tady je ještě bez mašle, ale barva je realističtější.


7 komentářů:

  1. Ách........to je krása! Mějte moc hezký sváteční víkend a děkuji za pozvání k Vám domů. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, krásný podzim u vás doma 🍁🌞😊

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, u vás je hezky v každé roční době. Na podzim to není jinak. Elegantní, vkusné, promyšlené. Krásné věnce!
    Přeji příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vše barevné ladí, vše k sobě perfektně sedí. Elegantní, vkusné, milé.
    Co víc k tomu napsat. Prostě OK ! Jako vždy.
    Pohodový víkend, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a inspirativní, jako u vás vždycky. Kéž by se mi to také tak dařilo. A ten červeno zelený věnec je překrásný. Užijte si krásné podzimní dny. Eva z Ostravy

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, moc krásné, ostatně jako vždy. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.