sobota 5. října 2024

Kunštátský keramický jarmark

Povodňový víkend se zasloužil o měsíční odklad keramického jarmarku v Kunštátu. Rozkopané náměstí zase o přesunutí do Panské zahrady. Místo je to pěkné, když je hezky. Dneska byla zima a drobně mrholilo. Cesty byly blátivé, ruce zábly, ale velká dávka keramické krásy tomu dala zapomenout.







Předem jsem vyhledala výtvarníky, od kterých už mám keramiku, a kde jsem dokoupila trochu té křehké krásy. Krom toho bylo k vidění a zakoupení spoustu dalšího, jak se přesvědčíte na fotkách. Jarmark se koná ještě i zítra a snad by mělo být lepší počasí.    
















































A jen tak mimochodem: Domů se mnou odjelo...


Talíř s mandalami od Keramirky.

Tác z Kunštátské keramiky od Ireny Rampulové.

K poklopu na sýr jsem pořídila svícen od Crlových.

U Vandy & Valerie jsem rozšířila mykologickou sbírku.

U Kateřiny Vlkové jsem pořídila něco na jaro...

... a něco na teď.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře.