čtvrtek 25. července 2024

Sen o Amalfi

Zažít chutě a vůně Amalfi, toulat se uličkami Positana, jet trajektem ze Sorrenta na Capri, nechat se oslepit sluncem, koupit si ty pravé sandali bellissimi a koupat se v tom nejkrásnějším azzurru. Nacpat se pravou neapolskou pizzou, ochutnat kdejakou rybu, zapíjet to ledovým limoncellem a pokecat se citronovým gelatem. To je můj italský sen.

 


Citrony k této části bella Italia neodmyslitelně patří. Letos to nejspíš nedopadne, ale jednou to vyjde. Musí! 

Moje domácí Amalfi...  
































A jen tak mimochodem: Kdy se na citronovou riviéru podívám ještě nevím, ale o šatech mám jasno dávno 😊...


12 komentářů:

  1. Capri už mám za sebou, ale o Amalfi sním už několik let)))
    Tak ať se ti brzy splní.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky jsem podnikla cestu trajektem ze Sorenta na Capri, ale je to už dávno a klidně bych si to zopakovala.
      Také ti přeji splnění všech dovolenkových snů. Jitka

      Vymazat
  2. Holky, tak asi vypravíme do Amalfi autobus, vy na to 😀.
    Jituško, zrovna včera jsem krájela citron a vzpomínala na tvé svěží letní dekorace. Krásné jako vždy včetně šatiček!
    Přeji hezký letní večer! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, raději letadlo, na autobus už nemám záda :o) a určitě až na podzim, teď je tam žhavé peklo, nejspíš.
      Měj pěknou neděli. Zdraví Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, parádní - jak dekorace, tak šaty.
    Přeju ať ti sen jednou vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně se Tvoje fotky prohlížejí - prostě super, super, super. A citronové šaty na konec ! Paráda.
    Měj pohodové letní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za milá slova a posílám ti pozdrav z Moravy (taky rozpálené).
      Jitka

      Vymazat
  5. Úplně žasnu nad tvými dekoracemi.Jak to máš vše promyšlené a sladěné.
    Ovšem šaty mě naprosto dostaly a vrátily mě do studentských let.Studovala jsem v Jičíně a jednou při čekání na autobus domů jsme vlezly se spolužačkou do látek.A tam zelená látka se žlutými citrony,snad úplně stejná,jako na tvých šatech.Maminka mi dala na látku peníze a babička mi ušila šaty.Moc ráda jsem je nosila.
    Jituško,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, promyšleně to vypadá, ale je to všechno dělané na poslední chvíli a ta někdy trvá docela dlouho, než jsem spokojená.
      Tak to je dobré... látku s citrony jsem neviděla, ale oblečení s tímto vzorem už je celkem dost vidět. Je vidět, že citrony jsou nadčasová záležitost :o)
      Měj se krásně. Jitka

      Vymazat
  6. to je krásných misek a mističek....Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mističky, misky i mísy jsou moje úchylka :o)
      Zdraví Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.