neděle 14. července 2024

Létu vstříc 2

Druhý nový letní kousek je plizovaná sukně. Plizovaných sukní stále nemám dost. Tato je první se vzorem, slušivá a tak praktická. Zaujala mne na první dobrou a když ji pochválila i neznámá dáma v neznámém městě, tak jsem s nevelkou investicí nadmíru spokojena.



Se sakem



Sukně je z místního butiku, sako London club, tílko staré.

Letité kousky... kabelka z Itálie, modré sandály Högl, béžové Gino Rossi.



S kardiganem


Oba kardigany jsou z Tatuum. Tílko asi Peek&Clopenburg.

Plizovaná halenka z butiku.



Baleríny ze sekáče.


S džínovou bundičkou



Vše z místních butiků.


Letité bílé sandály Tamaris se rozpadly a nahradily je nové z Riekeru.



S letním svetříkem


Svetřík je také z butiku, já v řetězcích vlastně už ani nenakupuji 😉.





Která kombinace se vám líbí nejvíc? Já jsem nerozhodná...


A jen tak mimochodem: Ještě pár inspirací poskládaných ze starých kousků.

 

Ráda se vracím k elegantní béžovo černé kombinaci...



Polotričko Lindex, sukně Peek&Clopenburg.


 

Letos (a kdy jindy ne?) trendy riflovinu okořením červenou a hurá na výlet... 



Tričko Heawy Tools, kardigan Gant, sukně s.Oliver.

 

 

Léto je ideální pro svěží bílý outfit. Občas prostě chci být v bílém a mít ten mladistvě zářivý pocit...



Košile Reserved, sukně Marks&Spencer, tílko staré.



16 komentářů:

  1. sukně je moc hezká, líbí se mi s džískou...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlanko, děkuji. S džiskou vypadá pěkně, měla jsem ji tak na výletě. Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, já nikdy neměla plisovanou sukni - nějak mne nikdy nelákala. Nedávno mi máma nabízela svoji, co už nenosí a necítila jsem se v ní. Tvoje kombinace se mi líbí v podstatě všechny, nejvíc asi ta s letním světříkem.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, to je úplně v pořádku, já se necítím dobře v pouzdrových sukních a taky žádnou takovou nemám. Kombinace se svetříkem je fajn, je to jiné a není třeba se toho bát.
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško, na módu k tobě chudím raději, než na stránky obchodních řetězců a nákupních galerií. Nikdy nezklameš. Nová sukně je moc krásná, plisé zažívá renesanci, mám společenskou a zimní, letní ještě ne. Kombinovat ty umíš, musí být radost tě potkat. Taky bych tě pochválila :o)
    Měj příjemný letní den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ohóó. Tak to jsi mě potěšila :o) Já tam taky chodím málo, zřídka mne něco zaujme a co mne dorazí je cena, málokdy pod dva tisíce.
      Ano, plisovaných sukní je teď vidět dost, většinou jednobarevné. Tato vzorovaná je neokoukaná a barevně má oblíbená. Pak se dobře kombinuje s tím, co už doma mám.
      Přeji ti pohodový den a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  4. Mně se líbí všechny kombinace, které jsi vyfotila. Sukně je parádní kousek. Plisovanou sukni jsem ve svém dětství i mládí nosila. :-) Potom se už v mém šatníku neobjevila, ale musím říci, že takovou vzdušnou letní bych si teď na sobě představit uměla.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem dřív taky měla nějaké a je fajn, že se zase plisé vrátilo.
      Děkuji za milá slova a přeji ti pěkný den. Jitka

      Vymazat
  5. Krásné všechny kombinace, letní svetřík s plizovanou sukní by se hodil i do společnosti - ale mně se líbí i ty "loňské" modely! Hezké dny. A.l

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu i komentář. Jsem potěšena, když se ozve někdo nový :o)
      Módu mám ráda a ráda inspiruji. Kombinace se svetříkem se mně líbí asi nejvíc. Stále nevím... :o)
      Přeji pěkné letní dny a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  6. Jituško, další zajímavé módní okénko. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý deň.
    Parádne skombinované - ako vždy :). Ani by som nevedela 1 model vybrať.
    Ďakujem za inšpiráciu - ste veľmi šikovná.

    Zdraví
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ľubico, moc děkuji za milá slova, jsem ráda, že jste našla malou letní inspiraci.
      Tak ať Vám to sluší!
      Zdraví Jitka

      Vymazat
  8. Moc hezké outfity, líbí se mi ty balerinky ze sekáče 🩵

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji moc. Balerinky mám už roky, v poslední době jsem tam nenašla nic zajímavého.
      Přeji pěkný víkend. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.