čtvrtek 31. srpna 2023

Srpnové dny

Poslední srpnový večer sedím a přemýšlím, kam se ten čas vlastně vypařil. První polovinu měsíce jsem měla hodně hektickou, protože jsem potřebovala udělat a dodělat vše, na co jindy mám daleko víc času. Druhou polovinu měsíce jsme se konečně dovolenkovali a to je jasné, že tento čas utíká jako zběsilý. Ale popořádku.  



Letos se čapí rodinka, kterou sledujeme z okna kanceláře, rozrostla o čtyři nové přírůstky. Obdivuji tu rychlost vyvést mláďata (nejsou to žádní drobečci) a připravit je na cestu v tak krátkém čase. V polovině srpna část rodiny už odletěla. Poslední junior ještě nějaký ten den sbíral sílu a odvahu na africkou expedici. 





Děti si sehnaly na prázdniny brigády a zvlášť Ondra si hodně máknul, včetně vstávání na půl šestou. Vydělané peníze si šetří, ale jeden sen si splnil - nové tenisky. Když jsem je viděla, jen jsem kroutila hlavou. Vyfotila jsem je, abyste byli v obraze, co teď frčí 😊.
 



Já jsem si udělala v květinářství radost vázou - mísou ze zeleného skla. 




A jako každý srpen, tak i ten letošní patří jídelna citronům.








Ještě pár letních domácích momentek a jdeme hádat.








Solární lampa - dárek pro kamarádku už svítí ve Španělsku.

Tak kdepak jsme byli na dovolené? 😊 Samozřejmě jsou tady malé nápovědy...

O moři to letos nebylo, ale to je jasné, že našinec moře nevynechá, když je k tomu příležitost.



Za dva týdny jsme stihli navštívit tři země, které toho mají hodně společného a přitom jsou tak rozdílné.






Nejspíš už víte nebo tušíte. Koho ta hra baví, může ještě kousek se mnou pokračovat přehlídkou Street artu.






A pro stále váhavé velká nápověda...






No jasně, že je to BENELUX - čili Belgie, Nizozemsko a Lucembursko. Bylo to jiné, náročné a nezapomenutelné. Fotek mám skoro dva tisíce, takže si sem budu postupně ukládat vzpomínky na naši letošní prázdninovou expedici. Budou i kulinářské, zahradnické a módní speciály, takže do adventu se máme na co těšit 😉.

Na srpen budu ráda vzpomínat a už se těším na září. Čekají mě krásné akce, realizace spousty inspirací z cest a za dveřmi je doba vřesová !!! 

A jen tak mimochodem: Na dovolené jsem četla v Marianne rozhovor s topmodelkou Pavlínou Pořízkovou, která přijela do ČR propagovat svoji knihu NO FILTER. Rozhovor mne velmi zaujal a i když tento typ beletrie moc nemusím, na zpáteční cestě jsem si knihu koupila. Zatím jsem do ní jen nakoukla, ale myslím že si budeme rozumět.

 



12 komentářů:

  1. Jituško, vezmu to popřádku, na něco bych jistě zapomněla :o)
    - parádní výhled k kanceláře nejen na čápy, ale i na hrad!
    - Ondrovy tenisky!!! Jen zírám, za vlastní peníze jsou prostě jiné, vzácnější...
    - krásná nová mísa a všechna zátišíčka
    - a nakonec dovča! Už ta ukázka je parádní, rádi na cestování po Beneluxu vzpomínáme a chceme se vrátit...
    Jitu, užij si v klidu a pohodě září!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vzala jsi to pěkně od podlahy :o)
      Bohužel teď už odletěl i ten čáp posledňáček a do dubna to bude smutné a prázdné.
      Je to pravda, bot si teď váží úplně jinak. Asi si bude platit už všechny sám :o)
      Taky jsem se do Beneluxu vrátila po víc než třiceti letech a spousta věcí byla jinak. Není špatné si zážitky upgradovat.
      Přeji ti pěkný večer a pohodovou neděli. Jitka

      Vymazat
  2. Čápy závidím, takovou podívanou nemá jen tak někdo! A dovolená musela být úžasná, opravdu se těším se na příspěvky, moc mě to zaujalo. Krásné dny, K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, čápy máme jako zaměstnanecký benefit :o)
      Dovolenou musím zpracovat, potřebuji 50ti hodinový den. 24 hodin je zatraceně málo.
      Měj pěknou neděli. Jitka

      Vymazat
  3. Krásné shrnutí. Nakouknutí k vám parádní. Zelená mísa se mi líbí moc. Ondrovy botičky nemají chybu. A dovolená musela být bezvadná. Já byla z těchto zemí jen v Holandsku a líbilo se mi tam moc.
    Měj pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mně se v Holandsku taky moc líbilo a ještě víc v Lucemburku. Tam bych si dovedla představit žít. - aspoň nějaký čas.
      Měj se krásně. Jitka

      Vymazat
  4. Vija
    Krásná dovolená, plná úžasných zážitků, vzpomínek. Lampa, sklo hezké radosti. Citrony v jídelně letní. Boty parádní, radost musela být obrovská. Krásný výhled z kanceláře. Přeji klidné dny plné vřesů. J. https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu i komentář a budu se těšit příště.
      Pěkné zářijové dny. Zdraví Jitka

      Vymazat
  5. Jitko, tvými domácími fotkami se vždycky kochám a tiše nad nimi vzdychám, jak to umíš všechno sladit. Benelux mi došel až s dřeváky :). Já byla zatím jen v Nizozemí a moc se mi tam líbilo, takže se na tvé fotky z dovolené moc těším . A ať ti září vyjde podle představ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, zářijové akce se na mne řítí šílenou rychlostí, doufám, že si najdu čas na Benelux. Moc se na to těším.
      Přeji ti klidný večer a báječnou neděli. Jitka

      Vymazat
  6. http://es-ideas.blogspot.com/
    Jituš, díky za sdílení fotek. Botky chápu, vždyť jsem stále mezi omladinou, takže jsem v obraze))))čapí kino je super. Doma to máš vždy krásné a dovča???? Ta musela být parádní. Kdysi jsem tam byla i já a tak se těším na tvoje vzpomínkové fotky.
    Přeji krásný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem si taky oživila třicet let staré vzpomínky a bylo to moc fajn.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.