čtvrtek 17. srpna 2023

Šaty 5x jinak

Při nedávném úklidu šatní skříně jsem objevila tak trochu pozapomenuté šaty, které jsem si kdysi koupila v Německu na svatbu, která se nakonec nekonala. Ani si nevzpomínám, jestli jsem je někdy oblékla a je to určitě škoda. Šaty mají pěknou barvu, jsou z kvalitního materiálu i v dobrém zpracování. Porozhlédla jsem se po šatníku a začala kombinovat a přemýšlet, jak šaty vrátit do hry. 


Šaty Heine.


První kombinace je na všední nošení, do města, na procházku či výlet. Riflová bunda, tenisky a košík šatům dodají sportovní look.



Bunda Orsay, košík Deichmann, tenisky Moleca.

 

Další "civilní" varianta je s kardiganem. Blankytně modrá se k hnědým šatům hodí a doplňky už nejsou tak sportovní. Klidně by to šlo vzít do práce nebo na kávu s kamarádkou.

 


Taška ze Sardinie, balerinky Clarks, espadrilky Tamaris.

Svetřík F&F.

 

Se sakem a lodičkami už šaty působí vyloženě solidně. Kdybych potřebovala, byla by to má volba třeba na pracovní pohovor.

 


Kabelka z Itálie, lodičky Marsei, sandály Caprice.

Sako Marks&Spencer, náhrdelníky z Fleru.


No a kdyby se mladý muž přece jen rozhoupal a vzal na sebe odpovědnost za rodinu, jsem připravena i na možnost svatby nebo zahradní slavnosti.



Kabelka z oazakabelek.cz, pantofle Marco Tozzi, sandály Gino Rossi.

Kabátkový svetřík s.Oliver.

Náhrdelník z místního obchodu a Du Coeur.


Baví mě dávat charakter šatům pomocí různých řetízků a náhrdelníků. Různé styly bižuterie určí celkový dojem.

A ještě jedna varianta mě napadla. Šaty se mohou tvářit jako sukně. 

 


Pulovr Oysho, náhrdelník Brigitte Bijou.


A jen tak mimochodem: To byly šaty staré a ještě jedny šaty nové. Z eukalyptového úpletu firmy Darré mně šikovná kamarádka Alenka ušila jednoduché šaty. Pohodlné, nemačkavé, kombinovatelné. Ideální na cesty.



Kabelka Catana, sandály Pikolinos.



24 komentářů:

  1. Doslova jsem si tuto módní přehlídku užila. Jedny šaty a tolik opravdu krásných variací. Prostě to umíš !
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a doufám, že jsem inspirovala.
      Krásný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Je vidět že určité střihy a materiály jsou nadčasové. pěkné kombinace ale moje nej kombinace jsou jakékoliv šaty s džínovou bundou. Do těch jsem se prostě zamilovala. Mám jednu kratší, ta je opravdu super k šatům a teď jsem si na dovče konečně pořídila i džísku kousek pod pas. Teď už zas koukám i po jiné barvě. Ještě tedy pro trochu solidnější vzhled taky preferuji saka. K džínám, šatům ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venda, já mám taky moc ráda kombinaci šatů a džisky. Je to mladistvé, zahřeje a hodí se skoro ke každým šatům? Mám taky dvě . Delší a kratší. Ale jsem asi konzervativní a mám jen modré. Jitka

      Vymazat
  3. Líbí se mi všechny tvoje variace.Šaty na léto miluji a připomněla jsi mi,že jsem se chtěla podívat po džínové bundě,ta moje by už chtěla vyměnit.
    Jituško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, Jakešem psala Vendy, investice do riflové bundy se vyplatí, jen to dobrý parťák :o)
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško, zrovna nedávno jsem si říkala, že dlouho nebyl žádný módní příspěvek. A hle a hned perla! Krásné šaty, modré doplňky s nimi krásně ladí! Vůbec všechny doplňky jsou parádní, top je tady perlový náhrdelník a metalické botky s kabelkou.
    Nové šatičky jsou skvělé, budeš je ráda nosit.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ne že by nebyly nápady, ale není čas. Ono to nevypadá, ale tyto módní příspěvky zaberou hodně času a ten právě moc nemám. Nosím už dlouho jeden pěkný nápad v hlavě a snad se na podzim k němu dostanu.
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  5. Jitko, jedna kombinace lepší než druhá. Ty to prostě umíš :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý deň.
    Veľmi vydarené a vkusné kombinácie.
    Inak chcem Vám poďakovať za všetky Vaše príspevky - pohladia po duši, potešia oko, dajú nové inšpirácie a informácie.
    Ešte raz srdečná vďaka za Vašu prácu.
    S pozdravom
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá L’ubico, opravdu moc děkuji za krásný komentář, který mne nesmírně potěšil. Je to hned lepší pocit, vědět, že nedělám blog zbytečně. Je to velký žrout času, ráda jej píšu a baví mě vidět i pozitivní ohlasy.
      Přeji Vám pěkný zbytek léta a hodně podzimní inspirace. Jitka

      Vymazat
  7. Skvělá přehlídka a všechny variace jsou nositelné, báječné šaty. Ještě by to chtělo občas klobouk. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, na klobouk dostanu odvahu jen na dovolené :o)
      Zdravím Jitka

      Vymazat
  8. Jituško, díky za skvělou módní přehlídku. Moc jsem si to užila a šaty jsou fakt moc hezké. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, tak to jsou nádherné kombinace. Toto je něco, co já neumím a moc obdivuji.
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jsem ráda, že tě tady opět po čase vidím. Děkuji za komentář a moc té pozdravuji. Měj se krásně. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.