pondělí 10. července 2023

Středomořsky

Červenec o sobě dal vědět hned od prvních dní. Teploměr už několikátý den ukazuje přes 30 stupňů. Nejlíp je teď u vody nebo ve stínu. Třeba na pláži se stínem palmy. Tu v dosahu právě nemám, a tak nezbylo než si středomořskou atmosféru nastěhovat domů. 


 

  


Každý červenec pustím do jídelny azurově modré doplňky připomínající moře a dřevěné, proutěné nebo keramické suvenýry z dovolené, kterými si chci tu právě skončenou dovolenou ještě malinko prodloužit. Letos přibyly kaktusy z Ikei, které k modré přidaly zelenou svěžest.

 









Olivy nesmí v této společnosti chybět a artyčok jakbysmet.  







Krátkou procházkou po kuchyni a jídelně se podívám do Řecka, do Itálie, na Sardinii, na Rhodos i Kypr. Jsou to příjemné chvilky a malá radost dnešního dne. 











A jen tak mimochodem: Neláká mě Thajsko, Emiráty nebo Karibik. Středomoří je moje srdcovka.





10 komentářů:

  1. Jitko, jako vždycky - moc hezké. A ty kaktusy jsou zajímavý doplněk, líbí se mi
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mně ty kaktusy taky padly do oka. A nemusí se zalívat :o)
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, tvé dekorování podává důkaz o tom, jak krásný může být suvenýr, že to může být předmět, na který budeme roky koukat a vzpomínat na krásné dny a místa, a ne něco, na co sedá jen prach a lidi nevědí, co s tím. Ač na různých místech, vše si pořídila s rozmyslem a spojila si to v krásný, elegantní a vkusný celek. Jako vždycky.
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, máš pravdu. Já si ráda přivezu z dovolené nějaký suvenýr, ale pokud by se na něj jen prášilo, tak to ho tam nechám. Podmínkou je, aby se mně to domů hodilo a bylo to i k užitku v kuchyni nebo jídelně.
      Děkuji za komentář a přeji ti krásný den. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško,jsem vždy unešená z tvých dekorací.Já jsem po letech díky tobě vyndala z krabic za léta
    u moře nasbírané mušle.Mám je na tácu a vypadá to hezky.Mě vždy bavilo zařizování bytu,ale už nějak nemám nápady a už to tak neumím.A tak se vždy k tobě ráda podívám.
    Měj hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to je moc milé. Doufám, že nám pak vyfotíš tvé mořské zákoutí :o)
      Pěkné letní dny ti přeji. Jitka

      Vymazat
  4. Opět nádhera, vkus - prostě krásno. Ach ty kaktusy ! Prostě to umíš.
    Měj se hezky a užívej léta.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc, potěšila jsi mě. Kaktusy taky obdivuji vždy jak jdu kolem :o)
      Přeji ti pěkný letní týden. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.