neděle 13. listopadu 2022

Moje nejmilejší

Musím Jiřince pochválit nápad s touto Výzvou. Prošla jsem si letošní fotky a připomněla si tolik milých událostí, zážitků, květin i upečených dobrot, na které jsem už skoro zapomněla. Průšvih je ale v tom, že vybrat jednu jedinou fotku je nad mé schopnosti. A tak jsem mé nejmilejší fotky rozdělila do kategorií a snad to nebude vadit.


Ze zahrady

Tady jsem to měla relativně lehké. Tuto fotku mám moc ráda. A tečka.

Na terase po setmění.


Z cest


Fotka je z dovolené na Sardinii. Pozdní odpoledne na pláži mám asi z celé dovolené nejraději. Sluníčko už tak nepálí, pláž se vylidňuje a zklidňuje. Děti přestanou běhat a křičet. Unaveně sednou do písku a užijí si prázdniny.

Dcera fotku nazvala "Mauglí".


Od nás


Dlouho jsem váhala, zda vybrat fotku z mého oblíbeného Moravského Toskánska nebo z mého druhého domova. Nakonec to vyhrála druhá varianta. Pro tuto fotku jsem o obědové pauze vyšplhala na radniční věž (jo, jsem magor) a zjistila, že k vyfocení boskovického zámku jsem objevila to nejlepší místo.
 

Boskovice - hrad, zámek a Židovské město.



Kytice


Letošní první zahradní kytice. Září slunečními paprsky a jarní svěžestí. Asi jsem zaslechla i zabzučet včelku.


Čemeřice a pryskyřníky.


Dobrota


Já opravdu ráda vařím a ještě raději peču. Vybrat jen jednu fotku do této kategorie byl nadlidský výkon. Bude lepší koláč Jabloňový květ nebo Tříkrálová Galetka? Nakonec jsem vybrala fotku s cuketovým koláčem, která mně připomněla rodinnou pohodu u stolu na terase. To je prostě nejvíc.
 

K večeříííííí.



Domov


Dlouho vybírané nádobí mně udělalo neskutečnou radost. Každé jídlo, které na něj nandám, vypadá tak lákavě, že nelituji ani jedné koruny, kterou jsem za ně zaplatila.



Nádobí Rustic Grey od House Doctor.



A jen tak mimochodem: Fotky srdci nejmilejší jsou ty s dětmi, manželem, mamkou. A taky s naším milým vrchním velitelem.


😺 Dany.



25 komentářů:

  1. Jituško,vybrala jsi nádherné fotky.Je v nich kus tvého života.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jitko, pobavilo mne, jak sis upravila pro své potřeby zadání a proč ne? Vždyť o nic nejde a máme na co koukat. Hodně jsi o sobě výběrem prozradila a jsem tomu ráda. Budu si muset některý večer udělat čas a pořádně ,,projet,, tvůj jistě zajímavý blog.
    Přidávám tě do účastníků!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já vždycky musím mít něco extra :-) Téma jsi zadala moc pěkné a bavilo mne vybírat ty nej fotky.
      Děkuji za Výzvu a přeji pohodové dny. Jitka

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Výběr začal opravdu zajímavou fotkou, nadchnul mě pohled na boskovický zámek a Dany je vynikající tečkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za milá slova. Potěšila jsi mě.
      Děkuji za návštěvu i komentář a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  4. Nádherně vystihnutá atmosféra na všech fotkách. Věřím, že výběr je opravdu těžký, všechny fotky máš moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, mluvíš mi z duše. Ještě jsem nevybírala, ale už teď vím, že jedna - to je nemožné.
    Vybrala si moc krásné fotky!
    Měj příjemné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, odpověď se nějak ztratila, tak znovu...
      Věřím, že budeš mít taky těžký výběr a těším se, jak to nakonec dopadne.
      Měj pěkný den. Jitka

      Vymazat
  6. Vija
    Hezký nápad. Ovšem vrchní generál mi vykouzlil úsměv…J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jojo, náš plyšohafoš je někdy kouzelný :-)
      Krásné podzimní dny. Jitka

      Vymazat
  7. Jitko jak ráda k vám chodím nakukovat. Popisky jsou velmi příjemné a fotky vždycky nádherné. Sama bych nevěděla jaké vybrat pro výzvu. Těžké rozhodování. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, jsem moc ráda za vaše slova. Vždycky mě to moc potěší.
      Děkuji za návštěvu a přeji pohodové dny. Jitka

      Vymazat
  8. Zvádla jsi výzvu na jedničku s hvězdičkou. Já jsem ještě svoji fotku nevybrala.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a budu se moc těšit na další fotky do Výzvy.
      Posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  9. Dobrý den Jitu, Váš blog nestíhám číst pravidelně, ale jednou za čas se k nemu vždy dostanu a kochám se....jste nesmírně inspirativní žena - Vaše recepty jsou dobré a praktické, zahradu máte krásnou, z dekorací které kouzlíte doma mi přechází zrak a Vaším šatníkem je radost se inspirovat. I Vaše tipy na cestování jsem už využila. Zkrátka u Vás si vybere každý něco, báječně se tu relaxuje a já Vám za to moc děkuji!
    Přeji krásné podzimní dny :-)
    Jitka z Brna l

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, to já moc děkuji! Ono se to nezdá, ale každý příspěvek zabere dost času (ty s módou i několik dní) a jsem ráda za zpětnou vazbu. Každý milý komentář pro mne znamená, že ten čas není promarněný a má smysl. Mě to navíc baví :-)
      Mějte pěkný listopad i blížící se advent. Zdraví Jitka z Boskovic

      Vymazat
  10. Jitko, krásné fotky. Všechny :). Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, krásné fotky a ta s mazlíčkem je kouzelná. Měj pohodový sváteční den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.