čtvrtek 25. listopadu 2021

Zavěšeno!

Už od srpna jsem měla připravené závěsné květináče a od podzimu nová stínidla nad jídelní stůl, jenže ... Manžel se pustil do generální opravy balkonu včetně nové izolace, dlažby a zábradlí a dokud počasí přálo, spěchal s dokončením prací. Nutno říct, že se mu balkon podařilo opravit opravdu krásně. Já jsem si taky nebyla stoprocentně jistá, kam je zavěsíme a nechtělo se mně rozhodnutí uspěchat, když už budeme vrtat do stropu. Nakonec jsme drobným domácím změnám a opravám věnovali jeden den dovolené před 17. listopadem. S výsledkem jsem spokojená, prostoru to dodalo plastičnosti.

   


Stínidla jsou z Jysku a manžel se s nimi tedy celkem potrápil, než konečně vypadaly tak jak mají. 






Už mám doma dva zavěšené květináče a nově tento - keramický - přišel do jídelny. Koupila jsem jej v květinářství.




Poslední zavěšená skupinka našla své místo v obýváku u křesla. Vypadá to, že je nad křeslem, ale jsou trochu bokem. 




Ten vlevo je z H&M Home a druhé dva z Bella Rose.






A jen tak mimochodem: Tu mám jeden tip na adventní výlet. Na Martina jsme s manželem zajeli do Čejkovic do Sonnentoru. Ráda dávám jejich čaje a koření kamarádkám, kolegyním i babičkám jako dárek. Potřebovala jsem nakoupit vánoční překvapení a doplnit zásoby čaje a koření na svátky. Po náročném týdnu jsme se ještě stihli odměnit výbornou kávou v jejich Čajovém salonu s kavárnou. 

V případě, že to máte daleko nebo díky pandemii budeme sedět doma, můžete si vše objednat v jejich e-shopu. Využívám jej celkem často, když se do Čejkovic nedostaneme. Voňavá krabice přijde obratem a v pořádku.

  





22 komentářů:

  1. Jituško, krásně dekoruješ. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, povedené změny! Vrtání do stropu, to chce skutečně pořádně promyslet, moc se to u vás povedlo!
    A tip je velmi lákavý, ale máme to tak daleko...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za milá slova. Já využívám i ten eshop a těším se na voňavou krabici.
      Krásné pondělí. Jitka

      Vymazat
  3. Zrovna nedávno mi o téhle čajové firmě říkal kamarád. Byli v Templářských sklepích a navštívili i tohle místo. Nechal tam za čaje asi čtyři tisíce.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ano od Templářů je to do Sonnentoru pár kroků. Občas (třeba v období Svatomartinských vín) musíme dát pozor, abychom nesrazili nějakého "koštovače", co se motá po silnici :-)
      Jitka

      Vymazat
  4. Čejkovice stojí za zastavení...Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta stínidla tedy vypadají skvěle. Ale i závěsné květináče vypadají moc dobře.
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za milá slova a přeji pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  6. Vypadá to moc krásně. Příjemné zákoutí. Přeji hezký adventní rozjezd.

    OdpovědětVymazat
  7. Stínidla se mi moc líbí a nad stolem vypadají moc hezky.Závěsné květináče jsou jednak moc hezké a pro mě by byly i velmi praktické.Kočička mi okusuje kytky a vyhrabává hlínu.Takže bych takové květináče brala.Koutek s křeslem je kouzelný.
    Jituš,hezký první advent

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, náš kocour doma seká dobrotu, ale před vchodovými dveřmi si přes zimu pravidelně ustele ve vřesech. Je to znalec :-)
      Pěkný adventní týden. Jitka

      Vymazat
  8. Jtko, moc hezká stínidla. Zavěšené květináče by u nás asi neprošly, i když to vypadá pěkně. Kombinace panelákových rozměrů místnosti a manžela, co má metr devadesát tomu moc nepřeje ;-).
    K Sonnentoru ještě doplním pro Pražáky, že firma má prodejnu v Jindřišké ulici (kousek od Jindřišské věže a pár kroků jak od Hlavního nádraží, tak od Václaváku).
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mimo této pražské prodejny mají prodejnu ještě v Karlíně a v Brně na Šilingráku.
      Krásně to tam voní.
      Pěkný adventní týden. Jitka

      Vymazat
  9. Jitko, moc se mi líbí závěsné květináče, hlavně ten s kapradím. Ten má zajímavý tvar. A jako celek to vypadá dokonale. Povedená práce.
    Přeji hezký adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za milá slova a i tobě přeji klidný adventní týden. Jitka

      Vymazat
  10. Jitko, závěsné květináče jsou hezké, stínidla též.
    Přeji hezký adventní čas. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc jsi mě potěšila, děkuji.
      Měj krásný adventní týden. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.