středa 10. listopadu 2021

Kyblíky nebo košíky?

Nějak jim stále nemůžeme přijít na jméno. Narazila jsem na ně u tradičního slovenského výrobce Kovotvaru Kúty. Kromě tradičního smaltovaného a pozinkovaného sortimentu, bez kterého se ještě nedávno neobešla žádná domácnost nebo dvorek, mají spoustu nových a zajímavých kousků. Barevnost košíků je tak zajímavá, že největší problém byl vybrat si ten pravý. Nakonec jsme společně s mamkou a kolegyní vybraly, objednaly a bratr je při cestě na Slovensko vyzvedl, ale zasílají i do ČR. 





Pozinkované nebo smaltované košíky využijeme na přírodní sušené aranžmá, na rostlé květiny v květináčích, na ovoce a zeleninu v kuchyni. Já jsem si do tmavě měděného podzimně "naaranžovala" šípky z anglické růže a mochyni, vše ze zahrady.





Pozinkovaný je už tak trochu vánočně naladěn. Čemeřice často rozkvétá kolem vánoc a proto se jí také říká Kristova nebo vánoční růže. Doplnila jsem ji buxusem a drátovcem z podzimní terasy.








A jen tak mimochodem:  V dalších barvách se dají objednat i v českém e-shopu konvik.cz. A najdete tam i další pěkné kousky pro dům a zahradu.








22 komentářů:

  1. Já bych jim říkala asi kyblíčky.Nádherně jsi je naaranžovala.Moc se mi to líbí.
    Jituško,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za milá slova a taky ti přeji pohodový večer. Jitka

      Vymazat
  2. Parádní nákup, Jituško! Děkuji za sdílení, už jsem se koukala, vybrala bych se a asi i vyberu :o)
    Nádherně naaranžováno!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to jsem ráda, že jsem tě inspirovala.
      Měj klidný večer. Jitka

      Vymazat
  3. Jitko, já bych jim asi říkala košíky :) Každopádně jsou pěkné a máš je moc pěkně naaranžované.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, taky mně přijdou spíš jako košíky.
      Děkuji a moc tě zdravím. Jitka

      Vymazat
  4. Jitko, zdravím. Pěkné plechové košíčky. Na konvik.cz mají hezké zboží,taky jsem tam už nakupovala. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to jsem ráda, že jsem e-shop připomněla.
      Krásný večer ti přeju. Jitka

      Vymazat
  5. Jsou moc krásné a aranžmá se ti podařila. To s tou čemeřicí je opravdu luxusní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, čemeřici mám moc ráda a tady jí to sluší náramně. Plus ty světýlka, nějak se nemůžu vynadívat :-)
      Jitka

      Vymazat
    2. Já ujíždím na obou. Na čemeřici i na světýlkách! ;-)

      Vymazat
  6. Moc pěkné jsou ty košíky či kyblíčky. Krásné aranžmá ! Jak u Tebe jinak, že !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za milá slova.
      Přeji ti klidný a pohodový večer. Jitka

      Vymazat
  7. Jituško, to je nádhera, takové věci miluju. A krásně dekoruješ. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ach, tak to moc děkuji. Potěšila jsi mě.
      Přeji ti pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  8. Krásné, a ta bílá čemeřice! Mám ji ve velkém květináči od loňska a začíná znova vyrážet, přijde mi úžasné, jak všechno pomalu usíná a tahle kráska se do zimy začíná probouzet... Krásné dny přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, tato je trochu přirychlená, tak už se z ní těším teď. Má hodně nasazeno, tak doufám, že vydrží kvést dlouho.
      Krásný víkend. Jitka

      Vymazat
  9. Je to úplně jedno protože je to všechno nádherné, podzim a zimu na dekorace miluji nejvic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky mám na dekorace ráda podzim. Nejen na zahradě je spousta krásného a barevného materiálu, kterého by bylo škoda nevyužít.
      Pěknou neděli. Jitka

      Vymazat
  10. Jitu, oba vypadají parádně, nevěděla bych který zvolit. Úplně v nich vidím vánoční dekorace:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.