čtvrtek 2. března 2023

La Plevela

Je pár míst, která mě přivádí do euforie. Závislost na nich se získává velmi lehce. Levandulová farma ve Starovičkách, keramický jarmark v Kunštátu, květinová show v Tullnu, pláž v pozdním odpoledni... mohla bych pokračovat. Nově jsem propadla magické atmosféře květinářství La Plevela.

 

  

Tento kouzelný květinový ráj se nachází v Brně, na ulici Václavské, blízko našeho zubaře. Od té doby, co jsem je objevila, chodím k zubaři moc ráda. 

 

 



Úchvatný interiér nevelké prodejny je až po strop plný nádherné inspirace, nových nápadů na aranžmá a omamných vůní. Řezané květiny, hrnkové pokojovky, obaly na květináče, vázy, mísy, najdete dnes i v supermarketu, ale tady to je jiný level. 

 



Je to místo pohodové a příjemné. Doporučuji návštěvu nejen když jdete od zubaře nebo prší, ale kdykoliv jdete kolem. Nemusíte odcházet s velkým pugétem, stačí drobnost, malá kytička nebo se jen porozhlédnout a všechnu tu krásu si užít, uvědomit si to. Tady se krásně relaxuje a dělá se radost sobě nebo blízkým.  

 


 

"Chceme pro vás tvořit prostor, ve kterém se budete cítit vítáni. Vyžaduje to naši každodenní péči a pozornost. Odměnou jsou pro nás vaše radostné a spokojené úsměvy, když z prodejny odcházíte nasyceni vůní a krásou. Věříme, že unikátní esenci La Plevely cítíte i na dálku..." říká majitelka p. Tvrdoňová. Myslím, že se to zdejšímu květinovému týmu daří víc než dobře.

 



 

Pokud máte Brno trochu z ruky, mrkněte se alespoň na facebook La Plevely a nechte se unést snovou krásou jejich kytic.






A jen tak mimochodem: Už jsem na blog dávala kytici od manžela, kterou mně splnil přání a i keramické obaly na květináče se sukulenty. Tak jen pro úplnost. Je to nefalšovaná radost.

 





23 komentářů:

  1. Tak tam by se mi určitě líbilo a s prázdnou bych neodcházela. Je to dobře, že taková místa existují, Tam je člověk v jiném světě. Brno mám z ruky, ale přeci jenom kdybych tam náhodou zavítala (žije tam neteř), tak se mi tento tip může hodit.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, souhlasím. Je dobře, že existují tato místa a lidé, kteří žijí svou prací. Bez nadšení vznikne jen květinářství. S nadšením a láskou vznikne zážitkové květinářství. Za mě super.
      Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Jak shora - více takových míst...a vše je o lidech a jejich myšlení. Také bych chodila k zubaři tím pádem raději.... Přeji nádherné sluníčkové dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, je to tak, škoda, že chodím k zubaři jen 2x ročně :o)
      Zdravím z Moravy. Jitka

      Vymazat
  3. Tenhle kout Brna mne moc baví, ať už je to ta cukrárna na rohu - Sorry pečeme jinak, Ramen a nebo skoro proti LaPlevela obchod s metrovým textilem... a to se ještě chystám na Mendlově náměstí omrknout ty nové "hrášky" - snad to v dubnu vyjde..... Tady u nás je také pár květinářství, které vážou tímto stylem, mám takové kytky taky ráda.... hezké dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ono Brno vůbec v poslední době dost prokouklo a je tady spousta nových a úžasných restaurací, kaváren, obchodů. I kultuře se daří. Prostě: Brno je zlatá loď... :o)
      Pěkný nadcházející víkend. Jitka

      Vymazat
  4. Jééé, Jituli, tam také chodím moc ráda... když jdu od zubaře z FN U Svaté Anny ☺ Už mám několik kousků na okně v práci... ☺ Krásné to tam je... hned má člověk lepší den po návštěvě... ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, tak to jsem ráda, že jsem nepropadla La Plevele sama :o)
      Krásné březnové dny. Jitka

      Vymazat
  5. Jituš, ten interiér působí úžasně i z fotek. Dýchá z toho pohoda. 👍👍 Ten název mně moc pobavil. 😀 Škoda jen, že je to pro mně poněkud z ruky.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to jsem ráda, že jsem kousek té voňavé atmosféry přenesla k tobě domů. Název je výstižný, všude jen samá plevel :o)
      Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  6. Tak to je úžasné místo.Tam bych chodila často jen tak, nasát tu květinovou atmosféru.U nás je několik květinářství,ale takových obyčejných.
    Jituško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, přesně. Ani nemusíš nic kupovat, zážitek už je jen ta návštěva. U nás je taky několik květinářství, většinou ve stylu herberk - páté přes deváté. Jen jedna paní se snaží trochu o tento styl, ale je na to sama, tak to jde pomalu.
      Pěkné jarní dny. Jitka

      Vymazat
  7. Jituško, to je ráj! A navíc (koukla jsem na mapu) jsme chodili nedaleko od něj - byli jsme ve Starobrněnském klášteře... Což mi připomnělo, že zatím nedošlo na brněnské reportáže - musím to napravit.
    Děkuji za tu krásu, po ránu jako pohlazení...
    Měj příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na Starém Brně je spousta lákadel přímo neodolatelných. Moc se to neví, ale místní sem chodí rádi. Minulý týden se otevřel po rekonstrukci Mendlák a tak to bych se tam taky měla podívat :o)
      Pěkný nedělní večer. Jitka

      Vymazat
  8. Jitko, hezké to tam mají. nedivím se, že tam chodíš ráda. Je to potěcha pro oči i pro duši.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, je. Krásné místo plné pozitivní energie.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  9. Jituško, nedivím se, že se do květinářství těší, je moc hezké, kochala jsem se. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem ráda, že jsem tě potěšila. Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  10. Jituš, la plevelu taky miluji. Jezdím kolem často autem z práce domů a vždy přibrzdím a koukám na tu nádheru :-). Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Danuško, to jsem ráda, že se taky ukážeš :o)
      Naproti La Plevely je velké parkoviště, tak tam zaparkuj a běž se kochat i dovnitř, stojí to za to. A vsadím se, že s prázdnou neodejdeš.
      Jdu k tobě omrknout čemeřice, už se těším. Měj se hezky a mějte krásné jaro. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.